| کد خبر: 86134 |

رئیس راه و شهرسازی بخش کوهین تشریح کرد:

جزئیات علل انتخاب راه و شهرسازی کوهین نسبت به دستگاه‌های اجرایی برتر

تین نیوز | ابراهیم آزاد رئیس اداره راه و شهرسازی بخش کوهین از توابع شهرستان قزوین اهم اقدامات این اداره در طول سال ۹۴ و همچنین سفرهای نوروزی ۹۵ که سبب کسب رتبه نخست دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شد را تشریح کرد.

ابراهیم آزاد درباره کسب رتبه نخست اداره راه و شهرسازی بخش کوهین از توابع شهرستان قزوین در میان دستگاه‌های اجرایی این بخش پس از ارزیابی عملکرد یک ساله دستگاه‌ها و همچنین اقدامات ادارات بخش کوهین در طول سفرهای نوروزی اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی کوهین توانست با کسب بیشترین امتیاز از میان ۳۵ شاخصی که برای انتخاب دستگاه‌های برتر از نظر ارزیابی عملکرد یک ساله در نظر گرفته شده بود، رتبه نخست دستگاه‌های اجرایی بخش را کسب کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کوهین همچنین با اشاره به کسب رتبه نخست این اداره در میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قزوین ادامه داد: علت برگزیدگی راه و شهرسازی کوهین، دارا بودن ویژگی‌هایی همچون حضور فعالانه پرسنل در طول سال در محل کار خود، انجام سریع وظایف محوله به نیروهای اداره، دارا بودن بیشترین میزان رضایت‌مندی از سوی ارباب رجوع، ارائه خدمات برتر و .... بود.

وی در خصوص اقدامات اداره راه و شهرسازی بخش کوهین شهرستان قزوین در طول سفرهای نوروزی که سبب تقدیر ویژه برخی مقامات شهرستان و استان قزوین از این اداره شد نیز گفت: در طول تعطیلات ایام نوروز ۹۵ و سفرهای نوروزی که استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های واقع در مسیر تردد مسافران به استان‌های شمالی و شمال غربی، یکی از استان‌های حائز اهمیت محسوب می‌شود، اداره راه و شهرسازی کوهین اقدامات ویژه‌ای انجام داد. به عنوان مثال توانستیم ۲ هزار و ۲۰۰ علامت راهنمایی و رانندگی و تعدادی تابلوی هدایت مسافر را نیز در راه‌ها و جاده‌های مهم واقع در حوزه استحفاظیه اداره راه و شهرسازی این بخش نصب کنیم. همچنین پاک‌سازی حاشیه راه‌ها، ارتقای ایمنی جاده‌ها، تجدید خط‌کشی‌های عرضی و طولی در راه‌های اصلی و مهم مسیر تردد مسافران نوروزی، به‌روزرسانی چراغ‌های چشمک‌زن واقع در حوزه راهداری کوهین، لکه‌گیری آسفالت با استفاده از آسفالت سرد، شست‌وشوی گاردریل‌ها و نیوجرسی‌ها، استقرار ماشین‌آلات راهداری در طول مسیرهای پرتردد و برف‌گیر، همراهی با پلیس و هلال احمر در هنگام وقوع تصادفات رانندگی که اکثرا نیروهای راهداری زودتر از سایر نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر می‌شدند، اسکان تعداد زیادی از مسافران نوروزی مانده در برف در راهدارخانه‌ها و نمازخانه‌های بین راهی متعلق به راه و شهرسازی کوهین و ... بخش هایی از فعالیت‌های ممتاز این اداره در طول تعطیلات نوروز بود که سبب شد اداره راه و شهرسازی بخش کوهین رتبه نخست در میان دستگاه‌های عضو ستاد سفرهای نوروزی شهرستان قزوین را کسب کند.

«آزاد»، برجسته‌ترین کار راه و شهرسازی کوهین در طول سفرهای نوروزی را ایجاد معبر تردد به تنها جایگاه سوخت آزادراه قزوین ـ رشت ذکر و خاطرنشان کرد: جایگاه سوخت مهتاب واقع در باند شمالی آزادراه ـ قزوین رشت تنها جایگاه سوخت این آزادراه است؛ در طول سفرهای نوروزی، رانندگان خودروهایی که از باند جنوبی تردد می‌کردند، امکان استفاده از این جایگاه سوخت را نداشتند و درنتیجه مشکلات زیادی برای خودروهای عبوری باند جنوبی ایجاد شده بود. راه و شهرسازی کوهین توانست با استفاده از یک پمپ، آب‌های موجود در آبراهی که در ۱۰۰ متر بالاتر از جایگاه سوخت بود را تخلیه و کف آبراه را زیرسازی کند تا خودروها بتوانند از این آبراه به عنوان زیرگذر استفاده و برای سوخت‌گیری به جایگاه سوخت باند شمالی آزادراه قزوین ـ رشت تردد کنند. این اقدام راه و شهرسازی کوهین با استقبال مدیران استان قزوین مواجه شد و معاون عمرانی استانداری از پرسنل این اداره تقدیر و تشکر کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.