| کد خبر: 184546 |

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

۱۵۰۰ نیروی امدادی در آماده باش کامل، سوخت رسانی سیار در راه ها

یکی از راه های حفظ آمادگی نیروهای امدادی برگزاری مانور است که در صددیم برای ارزیابی دستگاه ها آن را در تعطیلات نوروزی به عنوان «مانور صفر» برگزار کنیم.

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: ۱۵۰۰ نیروی مدیریت بحران با 450 دستگاه خودرو آماده خدمت شده و برای تأمین سوخت مسافران نوروزی کانکس سیار در اتوبان قزوین به رشت راه اندازی شده است.

به گزارش مهر، قدرت الله مهدی خانی اظهار داشت: به دلیل کمبود جایگاه سوخت رسانی در محور قزوین به رشت در ستاد خدمات سفر مقرر شد نسبت به سوخت رسانی سیار اقدام شود.

وی بیان کرد: یک کانکس سیار با دو نازل ویژه بنزین و گازوئیل تدارک دیده شده که در محور اتوبان قزوین به رشت فعال شده و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کند.

مهدی خانی یادآور شد: این واحد سیار در لاین جنوبی اتوبان قزوین به رشت مستقر شده و در اختیار شرکت نفت است و در صورت لزوم سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی را تأمین می‌کند.

مدیریت بحران کشیک شبانه روزی است

وی اضافه کرد: مدیریت بحران استان قزوین در تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل است و از ۸ صبح تا ۸ شب در خدمت هموطنان است و با ارتباط مستمر با همه دستگاه‌های خدمات رسان در صورت که سانحه‌ای رخ دهد بلافاصله وارد ماموریت می‌شود.

۱۵۰۰ نیروی مدیریت بحران آماده باش است

مهدی خانی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۵۰۰ نیروی امداد جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راه، راهداری و امداد خودرو در جاده‌ها آماده خدمت رسانی هستند که هر کدام به صورت مستقل و در صورت لزوم با اعلام مدیریت بحران هم وارد مأموریت می‌شوند.

وی اضافه کرد: ۵۴۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین در اختیار مدیریت بحران استان است که در این میان ۱۰ دستگاه در اختیار پلیس راه قرار گرفته تا تعداد گشت‌های پلیس افزایش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: سرکشی مستمر و روزانه از دستگاه‌های امدادی، پایگاه‌های هلال احمر، اورژانس، راهداری، پلیس راه برای رصد فعالیت‌ها در دستور کار است.

امکان برگزاری مانور ساعت صفر

مهدی خانی در ادامه گفت: یکی از راه‌های حفظ آمادگی نیروهای امدادی برگزاری مانور است که در صددیم برای ارزیابی دستگاه‌ها آن را در تعطیلات نوروزی به عنوان «مانور صفر» برگزار کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با آماده باش کامل نیروها و همکاری مردم ایام نوروز بدون حادثه و کمترین خسارت سپری شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.