| کد خبر: 231591 |

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

تبلیغات مجازی می‌تواند جلوی ردوبدل شدن پول‌های کثیف را بگیرد

محمدتقی ایرانی گفت: تبلیغات کاغذی به‌دلیل اسراف در کاغذ و نامشخص بودن منابع چاپ آن مناسب جامعه اسلامی نبود و تبلیغات مجازی می‌تواند جلوی ردوبدل شدن پول‌های کثیف انتخابات را بگیرد.

تین نیوز

محمدتقی ایرانی گفت: تبلیغات کاغذی به‌دلیل اسراف در کاغذ و نامشخص بودن منابع چاپ آن مناسب جامعه اسلامی نبود و تبلیغات مجازی می‌تواند جلوی ردوبدل شدن پول‌های کثیف انتخابات را بگیرد.

 
 رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در همایش استانی هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در دفتر شورای نگهبان استان برگزار شد، گفت: این دوره انتخابات سختی در پیش رو داریم، از این رو که مردم مطالبات خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری پیگری می‌کنند.
 
او افزود: یکی از بهترین و مناسب‌ترین جابه جایی‌های قدرت در انتخابات ریاست جمهوری نمود پیدا می‌کند و در بحث برگزاری آن نیز هم مجریان و هم ناظران در این فرآیند به بلوغ کاری رسیده‌اند.
 
ایرانی اضافه کرد: در این دوره متفاوت از دوره‌های پیش تغییراتی در بخش تبلیغات انجام شده و برپایی ستاد و برگزاری تبلیغات زیر سقف ممنوع است و برای اعضای ستاد نیز جلسات باید با یک‌سوم ظرفیت آن مکان برگزار شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: تبلیغات کاغذی در انتخابات نیز مناسب جامعه اسلامی نبود، زیرا هم اسراف می‌شد و هم پول‌های کثیفی ردوبدل می‌شد و فرصت‌طلبان و سوءاستفاده‌کنندگانی با هزینه‌های بالا برای یک نامزد تبلیغات می‌کردند که بتوانند بعد‌ها امتیاز‌هایی از آنان بگیرند؛ با تبلیغات مجازی تا حد زیادی جلوی ورود این پول‌ها گرفته می‌شود.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تبلیغات بر بستر فضای مجازی بسیار خوب است و مردم در پیام‌رسان‌های پرکاربر و به‌تازگی یک شبکه اجتماعی صداپایه پرسشگری می‌کنند و نامزد‌ها هم پاسخگوی آنان خواهند بود.
 
محمدتقی ایرانی گفت: هر کس پیروز انتخابات شود افتخار بزرگی برای اوست تا خادم مردم ایران باشد.
 
او اضافه کرد: برخی می‌خواهند القا کنند که انتخابات بی‌رگ و بی‌روح است، اما انتخابات جشن ملی ایرانیان است و برای همه بر اساس حق رأی دعوت‌نامه فرستاده شده که با هر انگیزه و دیدگاهی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تأکید کرد: بر اساس تقسیم وظایف میان هیئت‌های اجرایی و نظارت تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و هوشمندانه است و جدای از نتیجه، حضور باشکوه بسیار مهم است.
 
ایرانی با تأکید بر این‌که انتخابات با هماهنگی کامل میان نهاد‌های اجرایی و نظارتی برگزار خواهد شد، گفت: مجری وزارت کشور و زیرمجموعه‌های آن است و نظارت صددرصدی نیز با شورای نگهبان است؛ این نظارت از اختیارات آن است و این جایگاه باید تقویت شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتخابات این دوره انتخابات مهمتری است، هم به‌دلیل نگاه جامعه جهانی به آن از دوست تا دشمن و هم نگاه مردم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.