| کد خبر: 261819 |

علی امام مدیرعامل حمل و نقل مپنا شد

با تودیع بابک احمدی مدیرعامل پیشین بخش حمل و نقل ریلی مپنا، مهندس علی امام به عنوان مدیرعامل بخش جدید التاسیس حمل و نقل گروه مپنا، منصوب شد.

تین نیوز

با تودیع بابک احمدی مدیرعامل پیشین بخش حمل و نقل ریلی مپنا، مهندس علی امام به عنوان مدیرعامل بخش جدید التاسیس حمل و نقل گروه مپنا ، منصوب شد.

به گزارش تین نیوز، مهندس علی امام که سکان دار بخش جدید التاسیس حمل و نقل مپنا شده است پیش از این عمده دوران مدیریت خود را در شهرداری و زیرمجموعه های آن سپری کرده است.

وی از سال 1388 به شهرداری تهران پیوسته و در سمت هایی همچون و بیشتر دوران خدمت قائم مقام معاونت فنی و عمرانی،  مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیرعامل متروی تهران فعالیت کرده است. همچنین مهندس علی امام سابقه مدیرعاملی شرکت بین المللی توسعه ساختمان را نیز در کارنامه دارد.

شایان ذکر است بخش حمل و نقل گروه مپنا که مهندس علی امام مدیرعاملی آن را برعهده گرفته است جایگزین بخش دیگری به نام حمل و نقل ریلی مپنا شده است که پیش از این در گروه مپنا در حوزه صنعت ریلی فعالیت می کرد.

به گفته محمد اولیاء مدیرعامل گروه مپنا، بخش حمل و نقل این شرکت به صورت مفهومی، در ماه‌های اخیر در حال طراحی است و فعالیت های این بخش با انتصاب علی امام به مدیرعاملی این بخش رسما آغاز شده است.

حوزه فعالیت بخش حمل و نقل گروه مپنا شامل بخش ریلی ( لکوموتیوسازی و تجهیزات ریلی)، برقی‌ سازی(خودرو سواری برقی و اتوبوس برقی)  و باتری( باتری های مورد استفاده در موتورهای برقی و ایستگاه های شارژ باتری) است و بر اساس نیازهای حوزه های مختلف کشور، بخش های دیگری نیز ممکن است به آن اضافه شود.

شایان ذکر است فعالیت های حوزه برقی‌ سازی مپنا که از این پس زیرمجموعه بخش تازه تاسیس حمل و نق مپنا پیگیری می شود از سال ۱۳۹۷ به طور جدی در شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، به همراه نمونه ‌سازی‌ها و توسعه تکنولوژی ایجاد شده و در دو سال اخیر وارد فاز تجاری شده است. در این بخش، خودروی سواری برقی با قراردادهایی از جمله با کرمان موتور منعقد شده و جاری است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.