| کد خبر: 190183 |

ایلام رتبه برتر کشور در ارزیابی کاهش تصادفات شد

رئیس پلیس راه استان ایلام از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی کاهش تصادفات، نظم و ایجاد امنیت توسط پلیس راه استان از سوی ناجا خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی کاهش تصادفات، نظم و ایجاد امنیت توسط پلیس راه استان از سوی ناجا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های انجام شده توسط واحدهای نظارتی ناجا در سال جاری، پلیس راه استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی ادامه داد: کسب این موفقیت نتیجه همکاری و همراهی مردم و مسئولان و تعامل مثبت دستگاه های مختلف مرتبط در حوزه ایمنی در رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در این راستا لازم است از مواضع حکیمانه و پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، استاندار و همچنین سردار فرمانده انتظامی استان ایلام کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

همتی زاده با بیان اینکه دستگاه های امدادی و خدماتی نیز در این راستا نقش آفرینی داشته اند، تصریح کرد: در این بخش نیز همکاری و تعامل نزدیکی بین پلیس راه استان، فوریت های پزشکی استان، هلال احمر، واحدهای امداد خودرو، راهداری و راه و شهرسازی در کاهش تصادفات رانندگی برقرار بوده است.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: امیدواریم با تداوم مشارکت مردم و حمایت مسئولین ارشد استان و ادامه همکاری و تعامل واحدهای امدادی و خدماتی با پلیس راه، موفقیت های استانی و وضعیت رو به کاهش تصادفات حفظ شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.