| کد خبر: 171902 |

◄ بررسی آخرین وضعیت توسعه راه‌های استان ایلام

بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور آخرین وضعیت توسعه راه‌های استان ایلام موردبحث و بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

 معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و معاونان و مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی ایلام از محورهای ارتباطی حمیل- ایلام، ایلام- مهران، مهران- ملکشاهی، ایلام- دره شهر و تونل کبیرکوه بازدید و ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی مربوطه راهکارهای تسریع روند اجرایی این طرح‌ها را موردبحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی ایلام،  محمدرضا کدخدازاده محور ایلام به مهران را به لحاظ تردد میلیونی اربعین بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کرد تا اربعین پیمانکاران قطعات مختلف این محور بتوانند نقاط حساس و گلوگاه‌های ترافیکی این محور را برای تردد تسهیل کنند هرچند که نسبت به سال‌های گذشته امسال بیش‌تر مسیر به‌صورت چهار خطه زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت که به نوع خود پیشرفت کار مناسب و چشم‌گیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، در این بازدید گفت: در تمامی محورهای استان ایلام هم‌اکنون کارگاه راه‌سازی فعال و قابل‌مشاهده است و نظیر این وضعیت در استان بی‌سابقه است.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان افزود: پروژه‌های عظیم راه‌سازی چه توسط شرکت ساخت و زیربناهای حمل‌ونقل کشور و چه زیر نظر اداره‌کل راه و شهرسازی استان فعال بوده و این وضعیت نوید توسعه چشم‌گیر استان در سال‌های آینده خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.