بازدید سایت : ۵۹۱۵۲

مناظره سوم پیش‌بینی‌ها درباره رئیس جمهور بعدی را روشن‌تر می‌کند

مناظره سوم پیش‌بینی‌ها درباره رئیس جمهور بعدی را روشن‌تر می‌کند
تین نیوز

قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی‌ها درباره رئیس جمهور بعدی در مناظره سوم روشن‌تر خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، سینا عمرانیان با بیان اینکه مناظره دوم نسبت به مناظره اول از لحاظ کیفیت صحبت‌هایی که هر کدام از نامزدها انجام دادند خیلی پیشرفت کرده بود، اظهار کرد: در مناظره اول کاندیداها بیشتر یکدیگر را محک می زدند تا ببیند هر کدام چه برنامه‌هایی ارائه می‌دهند تا روی این قضیه مانور بدهند اما در مناظره دوم بیشتر به ارایه برنامه‌های خودشان پرداختند و هر شش کاندیدا حالت تدافعی خود را کنار گذاشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: روحانی نیز نسبت به مناظره اول بسیار پر فروغ‌تر بود و مسائلی مانند برجام و تحریم‌ها را به خوبی مطرح و روشن کرد و وی در مناظره دوم در خصوص عملی کردن برنامه‌هایشان در چهار سال گذشته توانسند به خوبی صحبت کند.

 

قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی افزود: به احتمال زیاد مناظره تعیین کننده در نهایت مناظره سوم خواهد بود و پیش‌بینی‌ها در مورد رئیس جمهور بعدی را این مناظره روشن خواهد کرد.

 

عمرانیان با تاکید بر اینکه مهمترین مشکلات روز جامعه، معیشت مردم، بیکاری، سیاست خارجه و تاثیر آن در زندگی مردم است، عنوان کرد: هر ۶ کاندیدای ریاست جمهوری در این مناظره وارد این موضوعات شدند و مسائل مختلفی را بیان کردند، اما برخی کاندیداها به کارنامه دولت در این سالها هجمه وارد کردند و حتی اگر فروغی در عملکرد دولت یازدهم بود نادیده گرفته و فقط نیمه خالی لیوان را بیان کردند.

 

این فعال دانشجویی ادامه داد: مشکلات روز جامعه در این مناظره خیلی کلیدی بود و کاندیداها مانور خوبی روی این موضوعات دادند، به احتمال زیاد در مناظره سوم برخلاف مناظره اول که از مسائل روز فاصله داشتند و بیشتر مباحث تئوریک مطرح شد، مناظره‌ای عملی‌تر باشد.

 

وی با انتقاد به سوالات طرح شده در مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری گفت: این سوالاتی که از طرف صدا وسیما مطرح می شود نامشخص است که این سوالات را چه کسی و بر چه اساسی طرح کرده، معیار این سوالات چه بوده است و اینکه آیا از مردم در مورد این سوالات نظر خواهی شده است یا خیر.

 

 این فعال دانشجویی تاکید کرد: اصل مناظره این است که دو به دو انجام شود، یعنی این فرصت یکسان را به دو نفر بدهند تا در مقابل یکدیگر قرار گیرند و از برنامه های خود دفاع و یا از دیگری انتقاد کنند، اما در حال حاضر این شش کاندیدا با روندی که صدا و سیما به آنها اختصاص داده هم زمان کمی دارند و هم مباحث با یکدیگر مختلط می‌شود، همچنین زمان برای دفاع در برابر پنج کاندیدای دیگر بسیار کم است، اگر نامزدها به صورت دو به دو با یکدیگر مناظره کنند برای آگاهی مردم خیلی از مسائل روشن‌تر خواهد شد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.