| کد خبر: 253525 |

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد؛

رشد ۷ درصدی صدور بارنامه در البرز

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۳۱ هزار و ۲۳۶ بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل کالای فعال در استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد هفت درصدی همراه بوده است.

تین نیوز

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۳۱ هزار و ۲۳۶ بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل کالای فعال در استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد هفت درصدی همراه بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، حسین پرویزی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۹ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۴۷ تن کالا از مبدأ استان به اقصی نقاط کشور حمل شده است که این امر نشان از ظرفیت شرکت ها، تعامل مطلوب صاحبان کالا و استفاده مطلوب از ناوگان حمل و نقل کالای استان دارد.

وی افزود: تعداد بارنامه های صادره توسط شرکت های حمل و نقل کالای فعال در استان برابر با ۸۳۱ هزار و ۲۳۶  مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد هفت درصدی همراه بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز به سهم شهرستان های استان در جابه جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس ۹ درصد، اشتهارد ۲۰ درصد، کرج ۲۵ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۳ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۳ درصد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: باتوجه به وجود شهرک های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و...  عمده محصولات جابه جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فروارده های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می شود.

پرویزی در پایان با تاکید براینکه فعالیت و نظارت بر عملکرد بخش حمل و نقل استان، تحقق اهداف تعیین شده برای دو شاخص اختصاصی «نسبت جابه جایی بار جاده ای با بارنامه به کل جابه جایی بار» و «تعداد کامیون فعال تحت پوشش با حداقل دو بارنامه در ماه» را به دنبال داشته است، گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفته است.

 
 
 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.