| کد خبر: 64708 |

فرودگاه بم متحول می‌شود

تین نیوز | مدیركل فرودگاه‌های استان كرمان تحول اساسی در فرودگاه‌های استان را برنامه محوری این اداره‌كل خواند و گفت: اصلاح معایب احتمالی و ارتقای توانایی‌های موجود به سطح مناسب با محوریت استانداردسازی، توسعه فضای خدماتی و نیز استقرار تجهیزات برای ارائه تسهیلات بهتر و نوین به مردم را در برنامه دنبال می‌كنیم.
 

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان كرمان؛ نخعی تلاش برای تامین اعتبار لازم برای حذف موارد اختلال‌زا و نیز كاهنده امور تسهیلی را مهم خواند و تاكید كرد: با تلاش این اداره‌كل و رایزنی‌ها و جلسات متعدد برای تامین هزینه‌های اجرایی امیدواریم بیش از پیش شاهد رفع مشكلات و ارائه تسهیلات بیشتر و بهتر به مردم باشیم.

نخعی با اشاره به نبود ساختمان اداری در فرودگاه بم از احداث بنای اداری جدید به متراژ 380 مترمربع با فضاسازی نوین، مجهز و به‌روز در این فرودگاه خبر داد.

وی اضافه كرد: از 14 ماه پیش كار احداث ساختمان اداری با اسكلت بتنی با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال آغاز شده و تاكنون 40 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

وی تکمیل این بنا را مستلزم تامین هزینه‌‌‌یی به میزان سه میلیارد ریال اعلام كرد و گفت: به شرط تامین این اعتبار ظرف مدت یك سال این ساختمان به بهره‌برداری خواهد رسید.
نخعی از ایجاد تغییراتی در اماكن ایستگاه ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه بم خبر و ادامه داد: در این باره عملیاتی چون دیواره‌سازی(300متر)، كف‌سازی(300متر)، نصب كاشی و سرامیك در اماكن بهداشتی و آشپزخانه و سایر ملزومات مربوطه (20 متر)، رنگ‌آمیزی(400متر) و احداث انبار(20 متر) با اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌ها انجام شده است.

مدیركل فرودگاه‌های استان احداث یك سایبان به‌منظور استقرار و توقف‌گاه خودروهای كاركنان اداری به متراژ 150 مترمربع با اعتباری بالغ بر 100میلیون ریال را از دیگر اقدامات در فرودگاه بم خواند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.