| کد خبر: 55830 |

رئیس اتحادیه تعاونی بار کشور در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ فرصت یکساله برای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش / تردد یکسر خالی، مشکل حمل و نقل است

تین نیوز | رئیس اتحادیه تعاونی حمل بار با بیان اینکه "عیوب طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش در زمان اجرا مشخص می شود" تصریح کرد: این طرح برای پختگی به یک سال زمان نیاز دارد.

محمد خان بلوکی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش از اول تیر ماه اظهار داشت: طبق مذاکرات انجام شده با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، بحث بر سر اجرایی شدن یا نشدن آن مطرح بود.

وی افزود: در صورت تکمیل پارامترهای ناقص از سوی دفتر فناوری اطلاعات تا پایان امروز 30 خرداد، تصمیم نهایی سازمان فردا اعلام خواهد شد.

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان جاده ای کشور با بیان اینکه "در صورت اجرای صحیح، این طرح مفید خواهد بود" تصریح کرد: طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش برای اینکه پخته شود به یک سال زمان نیاز دارد و ما سال آینده در چنین روزی با استفاده از سیستم های هوشمند، مشکل را اداره خواهیم کرد.

خان بلوکی باتوجه به بازخورد طرح در زمان اجرا تاکید کرد: عیوب این طرح باید در عمل مشاهده و شناسایی و رفع شود لذا در صورت اجرای این طرح، باید در هفته اول منتظر بازخورد آن باشیم.

رئیس اتحادیه بار در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ناوگان باری کشور با مشکل فرسودگی روبرو است به طوری که یک کامیون به طور میانگین بین 55 تا 60 لیتر گازوئیل در هر 100 کیلومتر مصرف می کند اما مشکل اصلی حمل و نقل ما مسئله یکسر خالی است که با احتساب آن باید 90 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر به کامیون تعلق گیرد.

وی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات پیش روی این طرح خاطرنشان کرد: براساس طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش، سوخت بر اساس بارنامه شهر آخر برای راننده محاسبه می گردد در صورتی که وی در چند شهر دیگر توقف و تخلیه بار داشته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.