| کد خبر: 47115 |

اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان جهت توسعه ی حمل و نقل ریلی کشور

تین نیوز | معاون فنی و نگهداری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) از بهره برداری دو دستگاه باسکول واگن کش 150تنی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) خبرداد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: در سال گذشته با امضای تفاهم¬نامه¬ای میان سازمان بنادر و دریانوردی و راه آهن  جمهوری اسلامی ایران،  مقررگردید: خرید، نصب و راه اندازی دو دستگاه باسکول واگن کش  150 تنی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) به منظور افزایش توان و بهره وری از حمل و نقل ریلی صورت پذیرد.

بهروز  آقایی با اشاره به اجرای این پروژه در برنامه¬های عملیاتی واحد فنی و نگهداری این اداره كل، به عنوان متولی اجرای پروژه افزود: این پروژه در مدت 150 روز به ارزش3 میلیارد و 342 میلیون و 600 هزار ریال از اواسط مرداد ماه امسال آغاز و اواسط دی ماه به اتمام رسید و بهمن 93 با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی  افتتاح گردید.

وی درادامه اذعان داشت: اقدامات صورت گرفته در این پروژه شامل؛ اقدامات ساختمانی، تهیه¬ی پلت فرم بتن- فلزی، تجهیز باسکول به پیشرفته¬ترین لودسل¬های دیجیتالی با دقت C6 به تعداد 12 عدد، ساخت و تجهیز نمودن اتاقک اپراتوری می باشد.

یادآور می شود با توجه به برنامه ها و اهدف شاخص سازمان بنادرو دریانوردی از جمله بهره گیری بیشتر از روش های مناسب حمل و نقل و جابجایی كالا؛ توسعه حمل و نقل ریلی كشور به دلیل برخی از مزیت های آن نسبت به سایر شیوه های رایج و متداول(دریایی ، جاده ای و غیره)، از جمله ایمنی جابجایی كالا در مسیر و كاهش برخی  هزینه ها جانبی و ...به مراتب  قابل توجه تر می باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.