| کد خبر: 36788 |

پلیس تنها پاسخ معادله ترافیک نیست / کاهش ۳۰ درصدی متوفیان تصادفات

تین نیوز | رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: اعتقاد داریم ترافیک معادله ای یک مجهولی نبوده و تنها پاسخ آن نیز پلیس نخواهد بود، ساماندهی ترافیک نیازمند همکاری همه سازمانهای مرتبط است.
 
مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کلانشهر کرج پیش از ظهر امروز در محل ساختمان پلیس راهور کرج برگزار و طی آن رضا گودرزی از سمت خود تودیع و غلامعلی شرق به سمت رئیس پلیس راهور کلانشهر کرج معارفه شد.
 
در این آئین همایون شریفی رئیس پلیس راهور استان البرز در ابتدای سخنان خود ترافیک را مقوله ای عنوان کرد که هر فردی خواسته یا ناخواسته با آن در ارتباط است و در ادامه اظهار داشت: اعتقاد داریم ترافیک معادله ای یک مجهولی نیست و تنها پاسخ آن نیز پلیس نخواهد بود و ساماندهی آن نیازمند همکاری همه سازمانهای مرتبط است.
 
وی گفت: کرج با مشکلات ترافیکی عدیده ای مواجه است و به دلیل عقب ماندگی های ترافیکی و فقر زیر ساختی خدمت ترافیکی بسیار دشوار است و این در حالی است که کرج نزدیک ترین کلانشهر به پایتخت است.
 
سرهنگ شریفی از نبود دوربین های ثبت تخلف و و دوربین های نظارتی رصد وضعیت ترافیکی در کرج و البرز نیز سخن به میان آورد و تصریح کرد: هرچند اقدامات خوبی در حال انجام است و از سویی شهرداری در حال اجرای پروژه فیبر نوری در سطح شهر می باشد اما بکارگیری نیروی انسانی در خیابانها دیگر روشی منسوخ شده است و باید به سمت الکترونکی شدن پیش برویم.
 
رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه با تجهیز شهر به لوازم الکترونیک ترافیکی برخوردهای بین مردم و نیروهای پلیس نیز به حداقل خواهد رسید، اظهار داشت: اگر مسیر را اشتباه برویم بیشتر از هدف دور خواهیم شد.
 
وی ادامه داد: در کلانشهر کرج حتی یک مسیر ویژه تردد اتوبوس وجود ندارد، وقتی زیر ساخت ها فراهم نیست نمی توان از مردم انتظار استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی را داشت و به طور قطع برای داشتن ترافیکی روان و ایمن نیازمند یاری سازمانهای مختلف هستیم.
 
سرهنگ شریفی در پایان سخنان خود اعلام کرد: با وجود تمامی مشکلات زیرساختی ترافیکی در استان البرز به خصوص کلانشهر کرج خوشبختانه در پنج سال متوالی شاهد کاهش تصادفات فوتی بودیم و همواره در این امر رتبه های اول تا سوم کشور از ان البرز بوده است و این امر حاصل تلاش های نیروهای راهور است.
 
کاهش ۳۰ درصدی متوفیان تصادفات
در ادامه این آیین رضا گودرزی رئیس پلیس پیشین راهور کرج که امروز از سمت خود تودیع شد به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های راهور کلانشهر کرج و همکاری در مقوله روانسازی ترافیک شهری با شهرداری پرداخت.
 
وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح کنترل سلامت رانندگان برای نخستین بار در کرج، اجرای طرح زوج و فرد با وجود مشکلات فراوان، نصب تابلوهای هدایت مسیر، راه اندازی اتاق فکر برای بهبود وضعیت ترافیکی و رفع مشکلات، اجرای اصلاحا هندسی و نصب علائم عمودی و افقی و .... اشاره کرد.
 
رئیس پلیس پیشین راهور کرج در پایان ارائه گزارش خود از کاهش ۳۰ درصدی متوفیان ناشی از وقوع تصادفات در هشت ماهه نخست امسال خبر داد و اعلام کرد: شاخص اعلام شده از سوی فرماندهی انتظامی کشور ۱۰ درصد بوده است اما این شاخص در کلانشهر کرج ۳۰ است و این امر برگ افتخار برای نیروهای راهور به شمار می رود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.