| کد خبر: 27148 |

شرکت‌های داخلی با حضور بنیاد آزادراه تهران - شمال را می‌سازند

تین نیوز | مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه تیم ایرانی متخصص در آزادراه تهران- شمال مستقر شده‌اند، گفت که‌ حداکثر تا دو هفته دیگر جزییات شرکت‌های سازنده و تکلیف آزادراه تهران- شمال را اعلام می‌کنیم.

علی نورزاد درباره تشکیل کنسرسیومی از شرکت‌های ایرانی ادامه داد: ساخت آزادراه تهران- شمال را تیم متخصص شرکت‌های راهساز داخلی به عهده گرفتند که در این تیم بنیاد مستضعفان کماکان حضور دارد و مشارکت قرارگاه خاتم مطرح نیست.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری شرکت‌ها برای اتمام این پروژه گفت: عدد و ارقام سرمایه‌گذاری بستگی به روش کاری دارد که انتخاب می‌شود بنابراین در حال حاضر نمی‌توان چیزی از میزان سرمایه‌گذاری گفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهناز 0 0

    آقاى مدیر عامل طى این سالهاهر حرفى بود گفتید هروعده دروغى بود گفتید دیگه بسه آخه شما این ملت را چه فرض کردید اینقدر از نجابت این مردم سو استفاده نکنید تاوان حق والناس سنگین است کجاى دنیا ساخت ١٢٠کیلومترمانند تهران شمال ٣٥سال زمان میبردوعلت آن هم بهره گیرى از مدیران جهادى مانند شما ووزیر راه است خدا به حق عزاى حسین همه این بى تدبیریهارادرآخرتتان محاسبه کند

  • علیرضا 0 0

    چقدر کنسرسیوم چقدر وعده و وعید؟ امروز که من این مطلبرو مینویسم پانزدهم ابان ماه است یعنی ده روز از وعده شما گذشته ایا شما پنج روز دیگر جواب این صحبتتون رو میدید؟ خیلی دوست داریم به این پروژه انرژی مثبت تزریق کنیم ولی باور کنید سالهاست فقط داریم حرف میشنویم و زجر میکشیم و وعده های تو خالی میشنویم یعنی یه کشور به این بزرگی و منابع عظیم دولتش توان تصمیم گیریه قاطع ودرست برای انجام ۱۲۰کیلومتر ازادراه رو نداره یخورده از این لج و لجبازیهادست بردارید ومنطقی به فکر اسایش مردم باشید.

  • آرمان 0 0

    استدعای من چاپ این مطلب است: دوستان گرامی برای دیدن عمق فاجعه به جاده کن سولقان در غرب تهران بروید همان جاده ای که در غرب تهران هست. آنچه که مشاهده میکنید حفر بیش از بیست حلقه تونل و احداثچندین دهانه پل هست که با هزینه بیت المال احداثشده و الان که این مطلب را مینویسم بیش از ۱۴ ماه از خروج کارگران و مهئسان شرکت sta چینی میگذرد. اما آنچه که دل من را خون میکند این است که الان حداقل بیش از ۵۱ درصد از کل منطقه یک حد فاصل کن تا شهرستانک جاده چالوس توسط شرکت چینی احداثشده است(بنا به اقرار جناب نورزاد معاون محترم وزیر راه در شهریور ماه امسال) اما این مسیر تعطیل گشته و کلیه کارگاه ها تعطیل شده … پیمانکار چینی ایران را ترک کرده و کلیه ماشین آلات خود اعم از بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی، و… را در ایران گذاشته حداقل کاری که میتوان انجام داد این منطقه را به جاده فعلی متصل کرد از هر خودرو ۱۰۰۰۰ تومان عوارض بگیرین تا هم هزینه ها مستهلک شود هم پروزه از خواب آلودگی خارج شود هم کار آفرینی برای جوانان بیکار شود. این منطقه حداقل ۲۴ ماه کار دارد و بعد از ان کلیه هزینه های ان از طریق اخذ عوارض باطگشت داده میشود.. لطفا منطقه یک را فعال کنید …

  • صادق 0 0

    برای مردم ما آسایش نیومده. ماهمیشه محکوم به زجر وفلاکتیم.

  • محمدی / کارشناس روابط عمومی 0 0

    وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه تهران - شمال در تاریخ ۲۹ آبان ماه گفت: پیشرفت فیزیکی قطعه ۴،۹۳ درصد است و اتمام ۷ درصد باقیمانده از این قطعه نیز در اولویت های ما است تلاش داریم تا نحوه توزیع ترافیک این قطعه که منتهی به شهر چالوس است را کنترل کنیم و از بنیاد مستضعفان خواسته ایم تا این مسئله را مورد بازنگری قرار دهد که در آینده شاهد قیف ترافیکی در این ناحیه نباشیم. وزیر راه و شهرسازی ساخت قطعات ۲ و ۳ آزادراه تهران - شمال را نیز از برنامه های این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: تکمیل این آزادراه نیازمند بودجه ای معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان است و تا تامین این بودجه و اجرایی شدن کار، تعریض محور چالوس حدفاصل قطعات ۲ و ۳ این آزادراه در دستور کار قرار دارد و اولویت وزارت راه و شهرسازی در این زمینه تکمیل قطعه۱ و تعریض محور چالوس حدفاصل قطعه ۲ و ۳ و اولویت دوم را تکمیل قطعات ۲ و ۳ دانست.