| کد خبر: 262908 |

تراموا به وردآورد می رود؟

مقرر است از سه راه تهرانپارس تا میدان آزادی تراموا ادامه داشته باشد؛ اما ما دنبال کرده ایم تا تراموا به وردآورد نیز برسد.

تین نیوز

شهردار منطقه ۲۱ تهران درباره احداث تراموا در این منطقه گفت: مشاور در این زمینه در حال کار است و مقرر است از سه راه تهرانپارس تا میدان آزادی تراموا ادامه داشته باشد؛ اما ما دنبال کرده ایم تا تراموا به وردآورد نیز برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا پوریافر در آئین بهره برداری از پروژه های منطقه ۲۱ در قالب هفتاد و ششمین پویش افتخار و امید، درباره احداث مترو در سطح منطقه ۲۱ گفت: منطقه ۲۱ بر اساس طرح مصوب سه ایستگاه در خط ۱۱ خواهد داشت ولی این پاسخگوی نیاز منطقه نیست.

وی ادامه داد: پیگیر هستیم که خطوط ۱۰ و حتی خط ۴ از منطقه ۲۱ عبور کند تا کل سطح منطقه تحت پوشش قرار گیرد. پیشنهادات خود را به همراه معرفی زمین در این حوزه ارائه کرده ایم.

شهردار منطقه ۲۱ در پاسخ به سوالی در خصوص معضل حضور دستفروشان در بلوار اصلی تهرانسر منتهی به میدان کمال الملک، گفت: دستفروشی یکی از معضلات شهر تهران است که مدیریت شهری باید برای حل این معضل برنامه ریزی کند و البته دست به عصا حرکت کند. در خصوص بلوار اصلی تهرانسر پیگیری های زیادی را از طریق شرکت شهربان و ساماندهی صنایع و مشاغل و نیروی انتظامی انجام دادیم تا این ساماندهی محقق شود.

وی افزود: در همین راستا زمینی را در محدوده همین بلوار شناسایی و معرفی کرده ایم تا ساماندهی در همین بلوار انجام شود. برخی از این دستفروشان حدود ۲۰ تا ۳۰ سال است که در همان محور فعالیت می کنند و معیشت آنها وابسته به این کار است. لذا تلاش کرده ایم این افراد را در همان بلوار ساماندهی کنیم. موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است و هماهنگی های بین بخشی را انجام خواهیم داد تا این مشکل با یک طرح موفقیت آمیز حل شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان تحقق ساماندهی دستفروشان و حل معضلات شهروندان در بلوار تهرانسر ناشی از حضور دستفروشان گفت: وظیفه شهرداری منطقه هماهنگی بین بخشی است. طرح های موقتی تا کنون در جهت ساماندهی اولیه انجام شده، اما طرح ساماندهی اصلی نیازمند هماهنگی های بین بخشی است. زمینی را برای ساماندهی در همان محل معرفی کردیم و دستفروشانی که معیشت آنها وابسته به این کار است نیز از طریق معتمدین و اداره اجتماعی نواحی ساماندهی آنان انجام شده است.

وی درباره کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه ۲۱ نیز گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه پیگیری می شوند و از بروز آنها جلوگیری می کنیم. البته در حال حاضر آمار دقیقی از این موضوع ندارم؛ اما پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز به صورت جدی دنبال می شود تا این نوع از ساخت و سازها در سطح منطقه ۲۱ شکل نگیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.