| کد خبر: 261530 |

راه های منتهی به مشهد ایمن سازی شده است

از ابتدای سال جاری تاکنون لکه گیری و روکش آسفالت، اصلاح نقاط پرحادثه، خط کشی، نصب تابلو و علائم، تعمیرات ابنیه فنی راه با هدف بهبود کیفیت سطح راه و ارتقای ایمنی راه در محورهای منتهی به مشهد مقدس اجرا شد.

تین نیوز

رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۲ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت گرم و حفاظتی در محورهای منتهی به مشهد مقدس برای تردد ایمن زائران حرم رضوی اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزود: روکش آسفالت و عملیات حفاظتی رویه در ۸۶۲ کیلومتر محور های مشهد-نیشابور-کاهک، مشهد-تربت حیدریه-گناباد و مشهد- چناران- قوچان، با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال با هدف افزایش ایمنی راه ها و کاهش تصادفات، رضایت کاربران جاده ای از کیفیت راه های محورهای منتهی به مشهد مقدس، اجرا شده است.

اکبری بیان کرد: نصب ۱۲۰۰۰ عدد تابلو و علائم رانندگی، احداث ۴۵ کیلومتر حفاظ جانبی در محورهای بین شهری استان خراسان رضوی، رفع ۱۱۵ نقطه پرحادثه و مستعد حادثه، احداث ۵۰ نقطه روشنایی و ۲۸ کیلومتر روشنایی طولی و ۳۰۰۰ کیلومتر خط کشی با اعتباری حدود ۱۳۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی محورهای منتهی به مشهد مقدس بوده است.

وی در خصوص تعمیرات اساسی ابنیه فنی راه ها در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد مقدس، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعمیر اساسی ۱۶ پل بزرگ و ۲۵ پل کوچک در استان خراسان رضوی اجرا شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.