| کد خبر: 259564 |

پیش فروش بلیت اربعین از نیمه دوم مرداد آغاز می شود

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طرح جابجایی زائران اربعین حسینی با ناوگان عمومی جاده ای از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور اجرا می شود و پیش فروش بلیت زائران از نیمه دوم مرداد آغاز می شود.

تین نیوز

حمیدرضا شهرکی اظهار کرد: بر اساس ابلاغ کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین حسینی، با توجه به تجارب قبلی این سازمان در جا به جایی زائران، برنامه ها و اقدامات حمل و نقلی تا ۲۵ شهریور پیش بینی و اجرا می شود. پیش فروش بلیت زائران نیز از نیمه دوم مرداد آغاز شود و تمامی شرکت های حمل و نقل موظفند در مرحله اول به زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، بلیت بفروشند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، شهرکی ادامه داد: بر اساس درخواست سازمان راهداری و به استناد مصوبات ستاد مرکزی اربعین، کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین حسینی نرخ کرایه جا به جایی زائران را در ایام طرح مذکور با احتساب یک سر خالی به مرزهای هدف اربعین و بالعکس اعلام می کند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه انجام سرویس دربستی و صدور صورت وضعیت دربستی در زمان اجرای طرح ممنوع است، گفت: با هدف تسهیل و ارائه خدمات به هیأت های مذهبی، پایگاه های بسیج، ادارات، تشکل های مردم نهاد و … امکان ارائه سرویس گروهی با صدور صورت وضعیت عادی و رعایت نرخ مصوب ابلاغی اربعین با تشخیص و مسئولیت مدیرکل استان و نظارت از طریق سامانه های در اختیار مجاز است.

شهرکی افزود: شیوه نامه مدیریت حمل و نقل جاده ای برای انجام هماهنگی های لازم برای جا به جایی زائران به مرزها و بازگشت به مبادی اولیه سفر، به مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور ابلاغ و مقرر شد سازماندهی لازم برای بهره برداری بهینه از توان و ظرفیت نیروی انسانی با به کارگیری حداکثری همکاران مستقر استان های مرزی و همچنین استفاده بهینه از ناوگان مینی بوس و سواری کرایه در کنار ناوگان اتوبوسی بر اساس حوزه فعالیت انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.