| کد خبر: 259282 |

آخرین وضعیت از بازگشایی تونل تنگ زاغ حاجی‌ آباد

رییس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: آخرین مراحل ایمن‌سازی و بازگشایی تونل تنگ زاغ انجام شده و طبق گزارش دستگاه‌های متولی و ضابطین، جاده ترانزیتی حاجی‌آباد به بندرعباس تا ساعاتی دیگر به صورت کامل زیربار ترافیک خواهد رفت.

تین نیوز

رییس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: آخرین مراحل ایمن‌سازی و بازگشایی تونل تنگ زاغ انجام شده و طبق گزارش دستگاه‌های متولی و ضابطین، جاده ترانزیتی حاجی‌آباد به بندرعباس تا ساعاتی دیگر به صورت کامل زیربار ترافیک خواهد رفت.

علت حادثه آتش‌ سوزی در تونل تنگ زاغ چه بود؟

آتش‌ سوزی تانکر در تونل تنگ زاغ هرمزگان + فیلم

فیلم| ترافیک بی سابقه خودروهای سنگین در جاده بندرعباس حاجی آباد

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی قهرمانی در بازدید از مراحل پاکسازی، ایمن‌سازی و بازگشایی تونل تنگ زاغ افزود: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات جهادی همه دستگاه‌ های خدمات رسان، امدادی و پلیس، تا ساعت ۲ بامداد دیروز، هشت دستگاه خودرو از جمله تریلر و تانکر حامل سوخت که در تونل دچار آتش‌سوزی شده بودند با کمک بولدوزرها و کامیون‌ها خارج شده و عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی تونل تنگ زاغ با کمک عوامل فنی و آتش نشانی نیز در مراحل نهایی خود است و همزمان بازدید فنی و برآورد خسارات نیز در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از گروه‌های امدادرسان، فنی مهندسی و پلیس هرمزگان در حادثه تنگ زاغ تاکید کرد: حضور مسوولان در جمع نیروهای امداد، دستگاه‌های خدمت‌ رسان و پلیس حاوی این پیام است که تلاشگران عرصه خدمت را در زمان بحران و حوادث تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی در حد توان خود به دنبال کمک برای رفع موانع و کاهش مشکلات آن‌ها هستیم.

رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، بر لزوم پیگیری و تکمیل مراحل درمان حادثه دیدگان از سوی متولیان امر و دستگاه‌های مسوول و شناسایی علل وقوع این سانحه و رسیدگی قانونی به هر نوع تخلف و قصور احتمالی تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.