| کد خبر: 257297 |

خط 2 متروی اصفهان، 76 درصد تا پایان

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه از پیشرفت ۲۴ درصدی خط دو متروی این کلان‌شهر در بخش سازه و سیویل خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با اشاره به پیشرفت 24 درصدی خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: TBM (دستگاه حفار مکانیزه) تونل شرقی جبهه شمالی خط دو متروی اصفهان پاییز سال گذشته به ایستگاه شاهد رسید و به سمت ایستگاه طوقچی حرکت کرد.

به گزارش تین نیوز، سید محسن واعظی فر در گفت وگو با ایمنا، با بیان اینکه ایستگاه شاهد ششمین ایستگاه از خط دو متروی اصفهان است، افزود: TBM تونل غربی جبهه شمالی خط دو متروی این کلان شهر نیز پس از طی مسافت پنج کیلومتر و گذر از ایستگاه های زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی و ایستگاه لاله، دستگاه حفار مکانیزه، روز هجدهم خردادماه امسال وارد ایستگاه شاهد شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر میزان پیشرفت احداث خط دو متروی اصفهان در بخش سازه و سیویل ۲۴ درصد است.

وی تصریح کرد: خط دو قطار شهری اصفهان، ۲۴.۷ کیلومتر طول دارد که از ایستگاه دارک در محدود شمال شرقی شهر آغاز می شود و با گذر از مرکز شهر، در میدان شهدای خمینی شهر خاتمه پیدا می کند و در طول این مسیر ۲۳ ایستگاه برای این خط در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: منابع مالی احداث خط دو متروی این کلان شهر تاکنون از محل اوراق مشارکت، کمک های شهرداری در قالب تسهیلات همچون وام، برات کارت، واگذاری املاک و کمک های نقدی تأمین شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.