| کد خبر: 256177 |

خرید ۴ رام جدید برای متروی اصفهان

کاهش سرفاصله زمان رسیدن مترو منوط به واگن های جدید است، در این راستا رام های قطار جدید خریداری شده و منتظر رسیدن آنها به اصفهان هستیم.

تین نیوز

شهردار اصفهان گفت: طرح «مردم سلام» به منظور دیدار چهره به چهره مدیران شهری با مردم در مساجد محلات مختلف به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،  علی قاسم زاده امروز چهارشنبه بیست وهفتم اردیبهشت ماه_ در برنامه رادیویی «بی واسطه با مردم» اظهار کرد: اتفاقات خوبی در سال جاری از جاری شدن زاینده رود تا میزبانی از رویدادهای ملی را در شهر اصفهان شاهد بودیم؛ پایان هفته جاری نیز اصفهان، میزبان پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها هستیم.

وی افزود: به دنبال گرم شدن هوا، مصرف انرژی نیز افزایش خواهد یافت، در این راستا علاوه بر لزوم مصرف بهینه انرژی از سوی مردم، مدیریت شهری نیز باید تدابیری را برای کاهش مصرف اتخاذ کند، البته از سوی دولت در این رابطه تغییر ساعت کاری ادارات اعلام شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به احداث ادامه خط یک متروی اصفهان به سمت بهارستان افزود: خط مترو بهارستان در امتداد خط نخست متروی اصفهان در حوزه شهرداری نیست و بر عهده سازمان عمران بهارستان است، روند اجرایی این پروژه تا حدود پیش رفته اما روال کند است، لذا این موضوع مورد انتقاد است، چراکه فرایند احداث مترو بهارستان برای شهر اصفهان و مسیر اتوبان تا سپاهان شهر و سیتی سنتر باعث ایجاد مباحث ترافیکی شده است.

تغییر ساعات فعالیت حمل ونقل عمومی از ابتدای خردادماه

وی با اشاره به افزایش ساعت کاری متروی اصفهان گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از ابتدای خرداد که از ساعت شش صبح تا ۱۳:۰۰ است، ساعت کاری مترو نیز تغییر خواهد کرد؛ در حال حاضر ساعت شروع فعالیت مترو ۶:۰۰ صبح است و باید در روزهای آتی برای استفاده از شهروندان فعالیت مترو زودتر آغاز شود.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: کاهش سرفاصله زمان رسیدن مترو منوط به واگن های جدید است، در این راستا رام های قطار جدید خریداری شده و منتظر رسیدن آنها به اصفهان هستیم، چهار رام قطار جدید خریداری شده است و پیگیر امور مربوط به انجام تشریفات آن هستیم.

وی اظهار کرد: در زمینه ساعت کاری اتوبوس و حمل ونقل عمومی نیز باید تصمیم های جدید گرفته شود تا مرتبط با تغییر ساعت کاری ادارات در روزهای آینده باشد.

برای جابه جایی مطب پزشکان در حال حاضر برنامه ای از سوی شهرداری نداریم

شهردار اصفهان با اشاره به احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید گفت: پارکینگ خیابان توحید از حدود دو ماه گذشته آماده افتتاح است، البته هنوز آسانسورهای این پارکینگ به صورت کامل نصب نشده است، بنابراین تاکید مدیریت شهری بر این است، زمانی که پروژه ای افتتاح می شود، همه خدمات جنبی آن نیز باید تکمیل شود.

وی افزود: بر اساس تلاش صورت گرفته با تکمیل دو آسانسور از چهار آسانسور طراحی شده، طی یک تا دو هفته آینده پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید افتتاح خواهد شد؛ به طور حتم با افتتاح این پارکینگ نباید شاهد پارکینگ دوبل در این منطقه باشیم، البته برای موضوع پارک حاشیه ای نیز برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد.

قاسم زاده با بیان اینکه در زمینه جابه جایی مطب پزشکان در حال حاضر برنامه ای از سوی شهرداری نداریم، تصریح کرد: با توجه به تقاضای شهروندان و گلایه آنها از پارک های دوبل و حاشیه ای خیابان توحید، احداث این پارکینگ زیرسطحی در دستور کار قرار گرفت.

رفع خرابی پل های مکانیزه شهر

وی در توضیح خرابی بعضی از پل های مکانیزه سطح شهر خاطرنشان کرد: با پیگیری مدیریت شهری اصفهان و همکاری دستگاه قضائی درصدد رفع مشکلات حقوقی با بهره بردار پل های مکانیزه سطح شهر هستیم.

شهردار اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ پل مکانیزه سطح شهر، مشکلات فنی و ایمنی داشته که طبق برآورد صورت گرفته حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه اورهال کردن این ۱۵ پل مکانیزه است، در این راستا برای تأمین رفاه حال شهروندان اگرچه زمان بر است اما به دنبال سیر روال تحقق این مهم هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سمی 0 0

    چرا مترو فقط واسه بقیه نقاط اصفهان داره پیگیر میشه در صورتیکه خط یک که از محدوده یزدآباد تا باقوشخانه اصلا مترویی نداره خیلی شلوغ هست همه شاغل هستن واتوبوس واحد جوابگو نیست لطفا مسولین این خط رو هم دریابند

  • رضا 0 0

    لطفا مترو شهر بهارستان را هم پیگیری کنید فسیل شد دیگه بخدا

  • ناشناس 0 0

    من بچه بودم داشتین مترو میزدین الان بچه دارم هنوز تموم نشده خیلی بی عرضه ایین