| کد خبر: 256640 |

مشکلات پروژه مسکن ملی پردیس حل می‌شود؟

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در واکنش به صحبت برخی متقاضیان درباره تاخیر در تکمیل واحدهای مسکن مهر و اقدام ملی گفت که از متقاضیان درخواست می شود در تماس با این شرکت مشکلات خود را مطرح کنند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در واکنش به صحبت برخی متقاضیان درباره تاخیر در تکمیل واحدهای مسکن مهر و اقدام ملی گفت که از متقاضیان درخواست می شود در تماس با این شرکت مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حدود ۸۳ هزار واحد مسکن مهر برای شهر جدید پردیس در شرق استان تهران اجرا شده بود که بنا بر اعلام شرکت عمران تا کنون ۷۰ هزار واحد تکمیل شده است. هم چنین از سال ۱۳۹۹ ساخت ۲۰۴۳ واحد اقدام ملی مسکن در این شهر آغاز شده که به گفته ی برخی متقاضیان به حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

این در حالی است که پیمانکار وعده داده بود پروژه مذکور تا پایان سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاحاتی در این پروژه باشیم. از طرف دیگر زمان اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن عمدتا ۲ تا ۳ سال برآورد می شود.

در حال حاضر برخی متقاضیان در تماس با ایسنا اعلام کرده اند که توضیح خاصی درخصوص نحوه انتخاب واحد، هزینه ساخت و نحوه انعقاد قرارداد به آنها داده نمی شود و اخیرا از آنها خواسته شده تا ۷۰۰ میلیون تومان آورده واریز کنند.

در این خصوص خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس که اخیرا به این سمت منصوب شده به ایسنا گفت: متقاضیان مسکن مهر و اقدام ملی مسکن شهر جدید پردیس در صورت وجود مشکل می توانند با دفتر بنده تماس بگیرند تا در اسرع وقت به مشکل آنها رسیدگی شود.

وی افزود: در روزهای اخیر افرادی را مامور رسیدگی به مشکلات متقاضیان واحدها مسکونی کرده ایم که در مواردی موانع برطرف شده است.

محبت خواه تصریح کرد: در حال حاضر مشغول آماده سازی واحدهای مسکونی و زیرساخت های شهر جدید پردیس هستیم که تا ۱۰ روز دیگر آمار دقیق آن را اعلام می کنیم و به زودی افتتاحاتی خواهیم داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 3 0

    با سلام.
    من زنگ زدم امروز گفتن به ما ربطی نداره
    من از متقاضيان مسکن ملی پردیس ( اقدام ملی)هستم که اواخر سال 98 عضو پروژه شدیم. با گذشت بیش از سه سال از شروع پروژه ، و با وعده وعیدهای مکرر در مورد واگذاری پروژه مسکن ملی پردیس که قرار بود سال۱۴۰۱ به ما تحویل بدن ، هنوز بخش اعظم این پروژه به پیشرفت 40 درصد هم نرسیده و این در حالیه که شرکت عمران پردیس بعنوان متولی ساخت 2035 واحد مسکن ملی پردیس ، مدام در مراحل زمانی مختلف اعلام میکنن ک پول واریز کنیم و تا الان بجز وام پروژه ( که اونم مشخص نیست که آیا به پروژه تزریق شده یا خیر) ، مبلغ حدود 700 میلیون تومان از ما خواستن. و هیچ توضیحی در مورد مبلغ ساخت و نحوه انتخاب واحد و انعقاد قرارداد نمیگن ما سال ۹۹طلا زن و بچه و ماشین تمام زندگیمون و فروختیم به هزار امید و آرزو . این در حالیه که طبق تبصره دو ماده 18 شیوه نامه طرح اقدام مسکن ملی ، قیمت برآوردی اولیه که مبنای انعقاد قرارداد با پیمانکاران پروژه هست ، رو باید همون ابتدا به متقاضيان اعلام کنند و در صورت افزایش مبلغ ، در انتهای کار ، با مردم تسویه حساب کنن .اکثر متقاضيان مستاجر هستند و حقیقتا توانایی پرداخت این مبالغ رو ک مدام هم بر اثر کندی کار مسئولین افزایش پیدا میکنه ، رو ندارن. چند بار تا الان به ما اعلام کردن که بعد از پرداخت فلان مبلغ ، انتخاب واحد انجام میشه اما ن تنها انتخاب واحد نشده بلکه مدام مبلغ درخواستی رو افزایش دادن و هنوز که پیشرفت آنچنانی هم نداره ، از ما 700 میلیون تومان خواستند. ن قراردادی با ما بستند و ن ی تیکه کاغذ ک دلمونو بهش خوش کنیم بهمون دادن. متاسفانه هر جا هم پیگیری کردیم ب جایی نرسیدیم
    اون زمان پولی که پرداخت کردیم تو همون پردیس ۱واحد آماده۵۰۰تومن بوده از ما ظرف دوسال ۹۹تا۴۰۰دویست وده میلیون گرفتن توسال ۴۰۱ هم۲۴۰میلیون خواستن الان هم۲۰۰میلیون دیگه
    اصلا ارزش طلا و خودرو و باقی پول اون موقع که ما دادیم به شرکت عمران انگار براشون هیچ ارزشی نداشته به داد ما برسید اگه ما از این پول ها داشتیم که تا حالا بی خونه نبودیم

  • ناشناس 2 0

    من هم سال ۹۸ ثبت نام کردم.متاسفانه بعد از ۴سال فقط گفتن فعلا(فعلا)۷۰۰میلیون واریز کنید
    نه میدونیم کدوم طبقه و واحد هستیم نه هیچ مدرکی داریم.اخیرا هم که متراژ واحدها رو تغییر دادن و معلوم نیست دارن چیکار میکنن.انگار الکی لفتش میدن که پول بگیرن.هیچکس هم پاسخگو نیست وفقط وعده میدن و حرف میزنن.اون موقع اگه میدونستیم اینقد طول میکشه و اینقدر وام داره و اینقدر واریزی هست یه فکر دیگه میکردیم.

  • محمد 0 0

    با عرض سلام
    من هم اواخر ۹۸ و اوایل ۹۹به ما پروزه تخصیص دادن فاز ۹ پروژه ۶۶ واحدی شرکت پردیس سازان نوید ۲تا کنون تازه سقف زدن و تیغه بندی کردن که قرار بود ۵۴ واحد باشد که بعدا ۱۲ واحد بزور توش اضافه کردن وشد ۶۶ واحدها الان هم ۵۵۰ میلیون واریز داشتم ولی هیچ خبری حتی از انعقاد قرار داد هم نیست به هر کجا هم که مراجعه میکنیم هیچ جواب درست و حسابی هم نمیدن فقط میگن واریز کنید اگه پیمانکار ضعیف لطفا عوضش کنید این چه وضعی تا کی هزینه کم کاری پیمانکار را ما باید بدیم
    شرکت عمران لطفا پیگیری کنید