| کد خبر: 256500 |

هشت هزار میلیارد تومان صرف توسعه حمل و نقل عمومی اصفهان می‌ شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هشت هزار میلیارد تومان از بودجه امسال شهرداری این کلانشهر به توسعه زیرساخت ها با هدف بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در این دیار اختصاص یافته است.

تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هشت هزار میلیارد تومان از بودجه امسال شهرداری این کلانشهر به توسعه زیرساخت ها با هدف بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در این دیار اختصاص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد نورصالحی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه پنج شهرداری اصفهان اظهارداشت: این رقم در مقایسه با تمام شهرهای کشور بالاتر و نشانگر اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی در اصفهان است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های ترافیکی و حمل و نقل عمومی در این دیار باید با شتاب بیشتری پیش برود، ادامه داد: شلوغی و کندی در عبور و مرور از مشکلات اصلی اصفهان محسوب می شود و کاهش آن مستلزم اجرای طرح های مرتبط است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برای باز کردن گره های ترافیکی مصمم هستیم، اضافه کرد: با مشارکت و همکاری ارتش و پس از آن دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی، بخش جنوبی خیابان توحید ادامه می یابد تا شاهد باز شدن یکی از گره های اصلی ترافیکی باشیم.

نورصالحی با اشاره به بند "ت" تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۲ با موضوع تعیین تکلیف ساختمان های بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه افزود: این مقوله تا اواسط مرداد در اصفهان اجرا خواهد شد و تا مشکل برخی از بناها رفع شود.

وی تصریح کرد: از آنجا که این موضوع قانونی درآمدی برای شهرداری به همراه خواهد داشت، لذا شهرداری باید برای اجرای هر چه زودتر آن اقدام کند تا درآمد حاصله برای اجرای پروژه ها به ویژه در بخش ترافیک و حمل و نقل عمومی هزینه شود.

۲۰ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه پنج شهرداری اصفهان واقع در جنوب غربی این کلانشهر روز چهارشنبه با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.