| کد خبر: 256259 |

تسطیح ۴۳۰ کیلومتر از حریم راه های شهرستان خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت:۴۳۰ کیلومتر از حریم راه های اصلی ، فرعی و روستایی شهرستان خلخال در یک ماهه گذشته تسطیح شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت:۴۳۰ کیلومتر از حریم راه های اصلی ، فرعی و روستایی شهرستان خلخال در یک ماهه گذشته تسطیح شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معروف خسروی در بازدید از راه های روستایی این شهرستان گفت: در مدت یاد شده ۲۲۵ کیلومتر از راه های شنی شهرستان خلخال در محورهای اصلی و روستایی تسطیح و رگلاز شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۹۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه در محورهای اصلی و روستایی بازسازی و اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال با اشاره به اینکه ۱۵۰ متر مربع از راه های اصلی، فرعی وروستایی شهرستان خلخال در یک ماهه گذشته توسط راهداران لکه گیری و رفع چاله شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۹ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ ها در محورهای اصلی فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

خسروی انجام ۳ هزار و۷۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری را در محورهای اصلی، فرعی وروستایی شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:از این میزان ۸ هزار متر مکعب ریزش برداری درراههای اصلی وفرعی وهزار متر مکعب نیز در راههای روستایی انجام شده است.

وی در یک ماهه گذشته از لایروبی و تنقیه ۵۵ دستگاه از پل ها در شهرستان خلخال خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت راهداران ۲ دستگاه از ابنیه فنی و پل را نگهداری و تعمیر کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال با بیان اینکه در یک ماهه گذشته راهداران هزار و۶۰۰ کیلومتر باند برفروبی در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال انجام داده اندادامه داد:بعد از بارش های بهاری راهداران با استفاده از ۱۵۰ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی محورها اقدام کرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.