| کد خبر: 256144 |

◄ طرح موضوع پایانه جنوب خط 3 مترو در جلسه کارگروه شریان های حیاتی کلانشهر تهران

جلسه کارگروه شریان‌های حیاتی کلانشهر تهران با هدف هماهنگی فراسازمانی، پیشگیری از وقوع بحران، مقاوم‌ سازی و تداوم کارکرد شریان های حیاتی در مواقع بحرانی، به میزبانی شرکت مترو تهران برگزار شد.

تین نیوز

نخستین جلسه کارگروه شریان های حیاتی کلانشهر تهران (ذیل ستاد مدیریت بحران استان تهران) در سال جاری، با حضور نمایندگان 16 سازمان و شرکت خدمات رسان و با هدف هماهنگی فراسازمانی، پیشگیری از وقوع بحران، مقاوم سازی و تداوم کارکرد شریانهای حیاتی در مواقع بحرانی، به میزبانی شرکت مترو تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ابتدای این جلسه، مهندس "ظهراب زاده" معاون فنی و مهندسی شرکت مترو، خلاصه ای از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران شرکت مترو ارائه کرد و در ادامه محمد منتظری  مدیر دفتر هماهنگی UITP در ایران، گزارش جامعی از چشم انداز فعالیت های آتی شرکت را به سمع ونظر حاضران رساند.

دکتر "راهنورد" مدیر بحران و پدافند غیرعامل و واحد HSE شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در مورد موضوع مربوط با فعالیت های شرکت مترو در این جلسه گفت: مساله احداث پایانه آزادگان در جنوب خط 3 مترو و تلاقی کانال فاضلاب موجود در حریم پایانه به همراه مشکلات مرتبط با عدم تکمیل کانال مذکور در دستور نشست مذکور قرار داشت و با توضیحات مسئولان شرکت فاضلاب تهران، مقرر گردید بازدیدی توسط اعضای مرتبط کارگروه ازمحل پروژه به عمل آمده و سریع ترین راهکار اجرائی ممکن با همکاری شرکت فاضلاب در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست نمایندگان دستگاههای خدمات رسان شهری و نهادهای ذی مدخل حضور داشته و پس از طرح 7 موضوع تبیین شده ، مقرر شد جلسات بعدی به صورت فصلی پیگیری و روند اجرای مصوبات رصد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.