| کد خبر: 256024 |

کاهش ۵۰ درصد هزینه نگهداری راه ها در همکاری با سایر شرکت ها و سازمان ها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تشریح برخی از فعالیت های آن شرکت و تبریک هفته روابط عمومی از کاهش ۵۰ درصدی هزینه نگهداری راه ها در همکاری با سایر شرکت ها و سازمان ها خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تشریح برخی از فعالیت های آن شرکت و تبریک هفته روابط عمومی از کاهش ۵۰ درصدی هزینه نگهداری راه ها در همکاری با سایر شرکت ها و سازمان ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ۲۴ اردیبهشت با حضور مجید کیانپور مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وحید قربانی سرپرست روابط عمومی اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد روابط عمومی گرامیداشت هفته روابط عمومی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

در این مراسم کارشناسان علوم ارتباطات و روابط عمومی همچون مجید ضیایی پرور، احمد کارخانه و دیگر کارشناسان به ارائه نظرات خود در خصوص ارتباطات و روابط عمومی پرداختند.

همچنین در این مراسم از ویرایش دوم کتاب آزمایش های مکانیک سنگ ، مبانی نظری و استانداردها رونمایی شد.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک ضمن تبریک ارتباطات و روابط عمومی فعالین این عرصه به بیان برخی از مهمترین فعالیت های شرکت پرداخت.

مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: مهمترین رسالت ما توسعه مبتنی بر علم بر مبنای دانش بنیان بودن و کمک به کنترل کیفی طرح ها و پروژه های عمرانی است.

کیانپور آموزش را رکن اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برشمرد و افزود: گذشته ۱۲۰ هزار نفر ساعت آموزش داشتیم که در برنامه است تا در سال جاری این آموزش ها به ۲۰۰ هزار نفر ساعت ارتقا یابد.

وی روز آمد کردن در حوزه اجرا و برنامه ریزی را از مهمترین فعالیت ها عنوان و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا فاصله بین دانش و اجرا را کاهش بدهیم.

مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: حدود ۸۰۰ نفر نیروی فنی به شکل پروژه محور در شرکت مشغول به فعالیت هستند و تلاش همکاران بر این مبناست تا سهم بیشتری از کنترل کیفیت بازار به خود اختصاص دهیم.

کیانپور از آمادگی شرکت برای بهره مندی از دانش آموختگان رشته های عمران و معدن برای فعالیت در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد.

وی یادآور شد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سال گذشته حدود ۴ میلیون آزمایش را ثبت کرد و در برنامه است تا امسال این رقم به ۵ میلیون ارتقا یابد.

کیانپور از انجام ۶۷۰ نوع آزمایش در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خبر داد و گفت: همکاری با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری ها و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، بخشی از تعاملات شرکت با سایر بخش های مرتبط است. این تعاملات و انجام آزمایش ها و طرح های مرتبط منجر به کاهش هزینه نگهداری راه ها تا ۵۰ درصد شد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از برنامه شرکت برای صدور خدمات فنی و مهندسی خبر داد و گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از حضور پژوهشگران و دانش آموختگان در حوزه رشته های فعالیتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استقبال می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.