| کد خبر: 255933 |

در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳:

نشست سه‌ جانبه سازمان راهداری، مجلس و خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه برگزار شد

نشست سه جانبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مجلس شورای اسلامی و مرکز نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد.

تین نیوز

نشست سه جانبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مجلس شورای اسلامی و مرکز نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این نشست هم اندیشی حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و حمیدیان رئیس مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه حضور داشتند.

در این نشست مذاکراتی حول محورهای پیشرفت انجام مطالعات و قابلیت های جدید طرح جامع حمل و نقل جاده ای کشور، آخرین دستاوردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه مدیریت زیرساخت ها، فعال سازی مصوبه معادن، تقویت هوشمندسازی حوزه حمل و نقل، قابلیت های مرکز مدیریت راه های کشور و قابلیت های مرکز خلاق قوه مقننه و ارایه موضوعات مشترک انجام شد.

براساس این گزارش تشکیل هسته مشترک به منظور افزایش اثرگذاری و هم افزایی در حوزه دانش بنیانی کشور و به کارگیری ظرفیت های دو مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه و ارائه برنامه های مشترک مورد تفاهم قرار گرفت.

شایان ذکر است همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ( اینوتکس 2023)، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای اجرای سیاست­ های ابلاغی وزارت و پیرو ابلاغ آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه راه و شهرسازی، آخرین دستاوردها و توانمندی های فناورانه تخصصی حوزه جاده­ ای را به نمایش گذاشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.