| کد خبر: 255896 |

روزی نیست از وضعیت قطار شهری شکایت نداشته باشیم

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: وضعیت قطار حومه ای ورامین بسیار نامناسب است.

تین نیوز

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مگر امام خمینی(ره) نفرمودند که مردم ورامین حق ویژه ای بر گردن ما دارند، حق ویژه این بود؟ وضعیت قطار حومه ای ورامین بسیار نامناسب است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی؛ روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: امیدواریم تا چند سال دیگر احداث متروی ورامین تحقق پیدا کند؛ امّا چرا قطار شهری فعلی نباید اصلاح شود، این قطاری که امروزه، مردم و مسافران را از ورامین به تهران می برد با مشکلات فراوانی مواجه است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: کمبود واگن، وضعیت هوای داخل قطارها و... از مشکلات جدی قطار تهران _ ورامین و بالعکس است؛ آیا نمی شود چند واگن اضافه کرد، حق مردم ورامین این نیست.

بر اساس این گزارش؛ تاخیرهای فراوان و کمبود ظرفیت موجود در قطار حومه ای موجب شده تا خدمات رسانی به انبوه مسافران، با مشکل همراه شود و شرایط مسافران این قطار نامساعد باشد.

مردم در شهرستان قرچک نیز مجبورند کنار ریل راه آهن منتظر قطار بمانند و ایستگاه مناسبی در این شهرستان احداث نشده ولی همچنان شهروندان منتظرند این قطار، آنان را به یکی از ایستگاه های مترو در تهران برساند؛ آرزویی که ممکن است سال ها طول بکشد تا محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.