| کد خبر: 255877 |

برنامه ۵ ساله حوزه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی تدوین می شود؟

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی بر اولویت های زیرساخت ها و ایجاد سامانه ها و تدوین برنامه پنج ساله حوزه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

تین نیوز

نشست کمیته پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی به ریاست شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، اعضاء این کمیته و نمایندگان سازمان های تابعه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این نشست با ارائه اهم وظایف کمیته پدافند غیرعامل توسط دبیر این کمیته و همچنین گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده زیربخش های تابعه از جمله سازمان هواپیمایی، سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی ستاد، شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و سایر سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی توسط مدیران پدافند غیرعامل آن شرکت ها و سازمانها ادامه یافت.

در این نشست شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر تدوین برنامه پنج ساله در این حوزه بر اولویت بندی زیرساخت ها و سامانه ها برای تمرکز بیشتر بر آنها و نیز تامین منابع مالی کافی تاکید کرد.

وی خواستار تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه های حوزه پدافند غیرعامل با مد نظر قرار دادن قوانین و دستورالعمل های ابلاغی و بومی سازی آنها برای دستگاه های تخصصی شد. 

در ادامه معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، تقویت ساختار تشکیلاتی حوزه پدافند غیرعامل در ستاد و سازمان های تابعه و تامین اعتبارات لازم و نیروی انسانی متخصص و ارتقای دانش روزآمد آنها برای پیشبرد اهداف اشاره شده را لازم دانسته و پیگیری آن را جزو وظایف مدیران حاضر برشمرد.

وی همچنین بر توسعه داشبورد مدیریتی این حوزه و بهره برداری از آن در تصمیم گیری ها و مقابله با حملات تأکید کرد و دبیرخانه کمیته را مسئول یکپارچه سازی و به اشتراک گذاری داده ها اعلام کرد و در پایان از اقدامات گزارش های ارائه شده توسط اعضاءو نمایندگان سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی تقدیر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.