| کد خبر: 255813 |

◄ برگزاری دوره های آموزشی مبانی سافاری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

کلوپ ملی سافاری با همکاری کمیته آموزش های تخصصی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نخستین بار دوره آموزشی مبانی و مهارت های سافاری را برگزار می کند.

تین نیوز

کلوپ ملی سافاری با همکاری کمیته آموزش های تخصصی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نخستین بار دوره آموزشی مبانی و مهارت های سافاری را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این دوره 40 ساعته از 27 اردیبهشت 1402 به مدت 5 روز برگزار و در آخر به شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره و گواهی نامه راننده راهنمای سافاری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اعطاء می شود.

مدیریت بحران و کمک های اولیه، قوانین سفر و فنون تخصصی راننده راهنما، لوازم و ابزار آفرود و نحوه استفاده از آنها، پوشش گیاهی و رستنی های ایران، تنوع زیستی ایران (پستانداران، پرندگان و خزندگان)، تنوع میراث غیر زیستی (ژئودایور سیتی) و میراث روستایی و اقوام و عشایر ایران از جمله موضوعاتی است که شرکت کنندگان در این دوره به طور کامل با آن آشنا می شوند.

کارگاه تئوری دوره های آموزش سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران و کارگاه عملی نیز به مدت دور روز در طبیعت برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به بهره گیری از این آموزش ها می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی https://zarinp.al/449911 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66718082-021، 09121304269 و 09121002958 تماس حاصل کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.