| کد خبر: 255763 |

فعالیت تجار و بازرگانان بندر دیر تسهیل می‌شود

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: در راستای تسهیل فعالیت تجار و بازرگان مطالبات شاخص آنها از جمله ایجاد شعبه گذرنامه در رایزنی با استانداری پیگیری خواهد شد.

تین نیوز

 

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: در راستای تسهیل فعالیت تجار و بازرگان مطالبات شاخص آنها از جمله ایجاد شعبه گذرنامه در رایزنی با استانداری پیگیری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، راحله پورمحمد در نشست هم اندیشی اداره امور بندری با تجار و بازرگانان و بررسی مشکلات اپراتور بندر دیر اظهار کرد: این بندر به عنوان یکی از کانون های فعال در صادرات به کشور قطر با هدف کسب عنوان بندر سبز تمام تلاش های خود را بکار گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق بندر سبز برق رسانی به شناورهای مستقر در اسکله با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی افزود: همچنین برای بررسی مشکلات اپراتور بندر دیر و شرکت های کشتیرانی به ویژه در مکتوب کردن قرارداد جهت حمل کالا تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: همچنین در نشستی با حضور معاون بندری و اقتصادی و دادستان بندر دیر در راستای تعیین تکلیف کالای متروکه اقدامات خوبی پیش بینی شده است.

گفتنی است نشست هم اندیشی اداره امور بندری با تجار و بازرگانان و بررسی مشکلات اپراتور بندر دیر با حضور معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مدیر گمرک بندر دیر و شرکت های نمایندگی کشتیرانی برگزار شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.