| کد خبر: 255461 |

◄ گردهمایی کلوپ ملی پیکان ایران در جشن 56 سالگی خودرو پیکان

گردهمایی کلوپ ملی پیکان ایران، همزمان با سالروز 56 سالگی پیکان با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسیله های نقلیه تاریخی در برج میلاد تهران برگزار می شود.

تین نیوز

گردهمایی کلوپ ملی پیکان ایران، همزمان با سالروز 56 سالگی پیکان با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسیله های نقلیه تاریخی در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز جمعه 15 اردیبهشت 1402 با شرکت بیش از 600 دستگاه انواع خودروهای پیکان کلاسیک و کلکسیونی تولید شده از مدل‌های جوانان، کار، تاکسی، دولوکس، اتوماتیک و پیکان وانت گردهم می آیند.

این خودروها که با وجود کلاسیک بودن، از نظر فنی و کالبدی در وضعیت مناسبی قرار دارند، از سراسر کشور از جمله شهرهای همدان، مرکزی، فارس، مشهد، مازندران، گیلان، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه و ... به منظور گرامیداشت پنجاه و ششمین سالروز آغاز تولید پیکان در ایران در برج میلاد تهران در معرض بازدید عموم گذاشته می شوند.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی، ایجاد محفلی تخصصی برای تبادل اطلاعات میان مالکان و علاقه مندان پیکان از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.

علاقه مندان به خودرهای کلاسیک، به ویژه پیکان می توانند روز جمعه 15 اردیبهشت 1402 از ساعت 11 تا 14 به صورت رایگان در این گردهمایی در محل پارکینگ شماره ۳ برج میلاد شرکت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.