| کد خبر: 255344 |

◄ "هنر برای صلح و دوستی" شعار هنرمند بجنوردی برای سفر به 12 کشور جهان

هنرمند استان خراسان شمالی پیمایش 15 روزه خود را برای معرفی ظرفیت های گردشگری، تاریخی و طبیعی کشورمان در مجامع بین المللی، آغاز کرد.

تین نیوز

هنرمند استان خراسان شمالی پیمایش 15 روزه خود را برای معرفی ظرفیت های گردشگری، تاریخی و طبیعی کشورمان در مجامع بین المللی، آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ حامد مطران لوئی هنرمند و فعال گردشگری، امروز چهارشنبه 30 فروردین 1402 به عنوان سفیر فرهنگ و هنر ایران زمین، با شعار "هنر برای صلح و دوستی" سفر خود را آغاز کرد.

او با اتومبیل شخصی خود که بدنه آن حاوی نمادها و تصاویری از جاذبه های تاریخی و آثار باستانی کشورمان است، از کشورهای متعددی شامل ترکیه، بلغارستان، صربستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلواکی و ایتالیا عبور خواهد کرد.

حامد مطران لوئی در خصوص اهداف این پیمایش که تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: تلاش برای مقابله با ایران هراسی در مجامع مختلف، ارائه تصویری درست و واقعی از میزان امنیت و ظرفیت های موجود در کشورمان در سطح بین المللی، معرفی هنر، فرهنگ غنی و تمدن کهن ایران به مردمان کشورهای مسیر، از مهمترین اهداف آغاز و انجام این سفر است.

او ادامه داد: در این سفر با کنسولگری ها، شهرداری ها و سفارت خانه ها، جلساتی خواهیم داشت و اقلام فرهنگی و تبلیغاتی از جاذبه های ایران، بروشورهای پرتال ویزیت ایران که با 6 زبان زنده دنیا در دسترس عموم قرار دارد، هدایای ویژه و صنایع دستی ایران را به منظور ایجاد تعامل سازنده و تبادل گردشگر، ارائه خواهیم کرد.

مطران لوئی درباره هزینه های این سفر بین المللی، اظهار داشت: با شرکت در نمایشگاه های صنایع دستی و فرهنگی که در کشورها و شهرهای هدف برگزار می شود و ارائه هنرهای سنتی و صنایع دستی شهر بجنورد و استان خراسان شمالی، در کنار معرفی این هنرها، بخشی از هزینه های سفر را تأمین می کنم. در همین راستا شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فلورانس در ایتالیا، یکی از برنامه های اصلی این سفر است.

او در پایان اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک، همه ملت ها با شناخت درست و واقعی از ایران، کشورمان را به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر خود قرار دهند.

این هنرمند و فعال گردشگری کشورمان پس از ایتالیا و در مسیر بازگشت، از کشورهای سوئیس، یونان، فرانسه و آلمان نیز عبور خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.