| کد خبر: 255247 |

خرداد ماه امسال انجام می شود:

◄ بهره برداری از ورودی جدید ایستگاه بریانک در خط 7 مترو

ورودی جدید ایستگاه بریانک در خط 7 مترو تهران که در واقع سومین ورودی این ایستگاه به شمار می آید، در آستانه تکمیل قرار داشته و خردادماه به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

ورودی جدید ایستگاه بریانک در خط 7 مترو تهران که در واقع سومین ورودی این ایستگاه به شمار می آید، در آستانه تکمیل قرار داشته و خردادماه به بهره برداری  می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) محمود یوسفی، مجری خط 7 مترو تهران در مورد اولین افتتاحیه پیش روی این خط در سال جاری گفت: به موازات پیگیری عملیات اجرایی تکمیل ایستگاه میدان کتاب و نیز ایستگاه ورزشگاه تختی در شمالی ترین و جنوبی ترین نقاط خط 7، ماموریت تکمیل ورودی ایستگاه های در حال بهره برداری را نیز کما فی السابق دنبال می کنیم.

در این راستا ورودی جنوبی ایستگاه بریانک که در ابتدای خیابان گلبن (پل قزوین) قرار دارد، مراحل پایانی ساخت را پشت سر می گذارد و امیدواریم ماه آینده بتوانیم آن را تحویل شهروندان دهیم.

مجری خط 7 در ادامه به برخی ویژگی های ورودی سوم ایستگاه بریانک اشاره کرد و افزود: با اختصاص 4 دستگاه آسانسور در این ورودی، امکان دسترسی افراد کم توان جسمی و حرکتی و معلولان به طرفین سکوی مسافرگیری فراهم آمده است. از سوی دیگر به منظور حمایت از تولید ملی و تسریع در تامین قطعات مورد نیاز راه اندازی ورودی سوم ایستگاه بریانک، تجهیزاتی از قبیل پله برقی ها، آسانسورها، فن های هواساز و ... از تولیدات داخل کشور استفاده شده است.

گفتنی است ایستگاه بریانک در بزرگراه شهید نواب صفوی و در مرز مناطق 10 و 11 واقع شده است. عمق ایستگاه از سطح زمین حدود 23 متر بوده و مساحت زیربنای آن 15300 مترمربع می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.