| کد خبر: 255243 |

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 78 کیلومتر بزرگراه در استان خوزستان

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان 44.5 کیلومتر از محورهای بزرگراهی این استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 34 کیلومتر از محور رامهرمز رامشیر آغاز می شود.

تین نیوز

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان و با هدف بهبود محورهای مواصلاتی یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور که در اتصال کریدور بزرگراهی غرب و کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور واقع شده است،44.5 کیلومتر از محورهای بزرگراهی این استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 34 کیلومتر از محور رامهرمز- رامشیر آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، پایان هفته جاری و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان،44.5 کیلومتر از بزرگراه های این استان افتتاح می شود و عملیات اجرایی در 34 کیلومتر از محور رامهرمز- رامشیر با هدف ارتباط شهرستان های شمال شرق استان با بندر ماهشهر آغاز می شود.
استان خوزستان به عنوان یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور از اهمیت جغرافیایی، صنعتی و ترانزیتی بالایی برخوردار است و قرار گرفتن آن در محل ارتباط دو کریدور بزرگراهی غرب و کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور، نشان دهنده اهمیت تکمیل و توسعه هرچه سریعتر محورهای مواصلاتی در این استان است.
گفتنی است در این سفر 44.5 کیلومتر بزرگراه در محورهای رامهرمز- بهبهان- خیرآباد، نمره یک -هفتگل - باغملک، دارخوین - شادگان و کنارگذر رامهرمز و راه های اطراف آن به ارزش روز 10700 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.