| کد خبر: 255232 |

وضعیت فعلی راه آهن همدان مناسب نیست

دادستان همدان بابیان اینکه وضعیت فعلی راه آهن همدان مناسب نیست، گفت: مدیران متولی باید هرچه سریعتر به اوضاع راه آهن همدان سر و سامان دهند.

تین نیوز

دادستان همدان بابیان اینکه وضعیت فعلی راه آهن همدان مناسب نیست، گفت: مدیران متولی باید هرچه سریعتر به اوضاع راه آهن همدان سر و سامان دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، حسن خانجانی موقر در کارگروه حقوق عامه که با محوریت رفع مشکلات راه آهن غرب کشور برگزار شد، گفت: گسترش راه های ارتباطی یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی است.

وی اظهار کرد: توجه به مطالبات مردم در این حوزه اهمیت بالایی دارد، در حالی که وضعیت فعلی راه آهن همدان چندان در خور شأن این مردم نیست و باید هرچه سریعتر مدیران متولی به اوضاع آن سر و سامانی دهند.

دادستان همدان با تأکید بر اینکه اهتمام مدیران امر بر فراهم ساختن دسترسی راحت تر و بهتر مردم به راه آهن باشد، افزود: گفته شده، این مسیر قرار است چهاربانده شود، اما تا آن روز؛ اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب علایم رانندگی، خط کشی و تأمین روشنایی مناسب باید در اولویت این بخش قرار گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین با همراهی مدیریت راه آهن غرب کشور، مکانی برای استقرار تجهیزات برفروبی مسیر در زمستان در اختیار راهداران قرار گیرد.

دادستان همدان بر ضرورت جانمایی مکانی برای استقرار تیم اورژانس و تجهیزات آنان در ایستگاه راه آهن به منظور رفاه حال مسافران به ویژه در شرایط اضطراری تأکید کرد.

معاون استاندار همدان در این جلسه از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه ایستگاه راه آهن از محل دور اول سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان این اعتبار تخصیص یافته است.

فرزاد تیموری عنوان کرد: آنچه برای مسیر دسترسی به راه آهن همدان در نظر گرفته شده ساخت جاده ای چهار خطه است که برنامه ریزی و اعتبارسنجی آن انجام شده و آینده خوبی برای پروژه وابسته به راه آهن پیش بینی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.