| کد خبر: 255197 |

◄ عزم ارتش برای خروج پادگان ها از شهرها

تفاهم‌نامه‌ای میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران با هدف تغییر کاربری پادگان‌های دوشان‌تپه تهران و ۰۶ منعقد شد.

تین نیوز

تفاهم‌نامه‌ای میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران با هدف تغییر کاربری پادگان‌های دوشان‌تپه تهران و ۰۶ منعقد شد.

به گزارش تین نیوز، بیش از 14 سال از تصویب قانون فروش و انتقال پادگان ها و سایر اماکن نیروهای مسلح به خارج از حریم شهرها می گذرد. در طول سالیان اخیر اقدامات اندکی در این رابطه توسط نیروهای مسلح صورت گرفت، مانند خروج پادگان نیروی زمینی ارتش از مشهد. 

قانون فروش و انتقال پادگان ها و سایر اماکن نیروهای مسلح به خارج از حریم شهرها

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از ظهر امروز -۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ - مراسم امضای تفاهم‌نامه میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران با هدف تغییر کاربری پادگان‌های دوشان تپه تهران و ۰۶ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ابتدای مراسم تفاهم نامه امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از فعالیت‌های شهرداری در تعامل با ارتش گفت: در دوره مدیریت شهری جدید گره‌هایی که بعضا قدمتی ده ساله دارد با همت مجموع‌ مدیران شهرداری دارد باز می‌شود. تعامل به وجود آمده میان ارتش و شهرداری اتفاق خوبی است و انشاالله در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری خواهم داشت گزارش این اقدامات مثبت را به ایشان نیز خواهم داد.

در ادامه علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در سخنانی کوتاه اظهار داشت: همکاری صورت گرفته میان دو مجموعه، خدمت است به مردم و ارتش مکتبی. همکاری میان شهرداری و ارتش باید ادامه دار باشد و در آینده نیز تلاشمان تسریع بخشیدن به این مسیر است.

به گزارش تین نیوز، امضای این توافقنامه به شرط اجرایی شدن صحیح و به موقع گامی مثبت در تسریع روند خروج اماکن نظامی اشاره شده در قانون سال 1388 مصوب مجلس خواهد بود. تخلیه پادگان ها چندین هکتار زمین را برای استفاده عموم در اختیار شهرداری ها قرار خواهد داد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.