| کد خبر: 255013 |

روکش آسفالت آزادراه تهران قزوین ترمیم میشود

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای پروژه روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه تهران- کرج- قزوین خبر داد و گفت: این پروژه‌ با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای پروژه روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه تهران- کرج- قزوین خبر داد و گفت: این پروژه‌ با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمید پرورشی از اجرای پروژه روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه تهران- کرج- قزوین خبر داد و گفت: این پروژه در قالب سه قرارداد اجرایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها در باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج- قزوین به طول ۲۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

پرورشی بیان کرد: پروژه دوم با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان به طول ۱۵ کیلومتر در باند شمالی و پنج کیلومتر در باند جنوبی اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه سومین پروژه نیز در آزادراه کرج- قزوین از محدوده شرکت ماموت آغاز و به طول ۱۰ کیلومتر ادامه دارد، گفت: برای اجرای این پروژه ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه از اجرای پروژه روکش آسفالت جاده مخصوص به طول هشت کیلومتر خبر داد و گفت: روکش آسفالت این محور جز تعهدات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز نبود اما با پیگیری این اداره‌کل و به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران جاده‌ای، مبلغ ۴۴ میلیارد تومان به روکش آسفالت این محور اختصاص دادیم.

 معاون راهداری البرز با یادآوری اینکه برای اجرای پروژه روکش آسفالت حفاظتی باید شرایط آب و هوایی مناسب باشد، گفت: برای جلوگیری از لغزندگی ناشی از صیقلی‌شدن آسفالت و به تبع کاهش تصادفات به ویژه در زمان بارندگی، سال گذشته عملیات مضرس‌کاری به منظور افزایش اصطکاک سطح آسفالت در مقاطع مختلف آزادراه تهران- کرج- قزوین اجرا شد لذا پروژه روکش آسفالت در این محور با اولویت مقاطع مضرس کاری شده انجام می‌شود.

پرورشی در پایان گفت: عملیات اجرای پروژه‌های مذکور در قالب روکش آسفالت حفاظتی با هدف ارتقای تاب لغزشی و در نتیجه ارتقای ایمنی محور به زودی کلید می‌خورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.