| کد خبر: 255005 |

راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان برای ۱۴۰۲ هم قسم شدند

با اتمام طرح راهداری نوروزی و پویش همراهان سفر ایمن در گلستان، مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یک ضیافت افطاری برای تلاشی دوباره در سال ۱۴۰۲ بایکدیگر هم قسم شدند.

تین نیوز

با اتمام طرح راهداری نوروزی و پویش همراهان سفر ایمن در گلستان، مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یک ضیافت افطاری برای تلاشی دوباره در سال ۱۴۰۲ بایکدیگر هم قسم شدند.

 

عادل مصدقی مدیرکل راهداری گلستان در اولین جلسه شورای اداری این اداره کل در سال ۱۴۰۲ گفت: اولویت اول برای راهها در این سال، رفع ۹۵ نقطه پرتصادف و پرحادثه است که با داشته ها و امکانات موجود و به تناسب اعتبارات ابلاغی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از نظافت و پاکیزگی راهها گرفته تا نظم و انضباط کاری، نگهداری ماشین آلات و استفاده بهینه از آنها، همکاری بیش از پیش با پلیس راه و فرمانداران و کنترل های دروازه ای حمل و نقل مهمترین محور پیمان هایی بود که مقام ارشد این اداره کل با کارکنان خود در سال جدید بست.

به گفته وی، بخش دیگر فعالیت های ما بهره وری با اندیشه ورزی و تلاش بیشتر است.

مصدقی ادامه داد: نیازمند برنامه مدونی برای گشت های راهداری و ترابری بوده و از تلاش های دیگر ما حضور بموقع در صحنه تصادفات و تحلیل و بررسی علت آنها خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: به وجود آمدن چاله در راهها اجتناب ناپذیر است اما تمام تلاش خود را برای لکه گیری و روکش آسفالت و رفع خاموشی و روشن بودن راهها خواهیم کرد.

مصدقی، کنترل و نظارت بر بخش حمل و نقل و تعامل با صنوف و انجمن های صنفی و پیگیری برای رفع دغدغه ها و موانع پیش روی بخش را از اولویت های مهم دیگر بیان کرد.

وی اظهار کرد: نیازمند کار جدی در تمامی حوزه ها بوده و تلاش جهادی و انقلابی ما با سلامت و صداقت و پیوست رسانه ای همراه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: راههای نرفته پیش رو را با انگیزه های خدایی و انسانی و همچنین استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها و امیدآفرینی طی می کنیم.

در پایان این جلسه با حضور معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری، پلیس راه و راهور ، ستاد اقامه نماز استان و معاونت ها و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل از نیروهای فعال در طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.