| کد خبر: 254992 |

تفاهم نامه ساخت 200 هزار مسکن دانشگاهیان امضا شد

با حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه ساخت ۲۰۰ هزار مسکن دانشگاهیان کشور امضا شد.

تین نیوز

 

تفاهم نامه همکاری به منظور تامین خوابگاه دانشجویان متاهل ، ساخت مسکن اعضای هیات علمی، کارکنان و بازنشستگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بین مهرداد بذرپاش و محمدعلی زلفی گل امضا شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز سه شنبه ۲۹ فروردین به امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه با هدف رفع نیازهای وزارت علوم در حوزه خوابگاه های متاهلین، مسکن اعضای هیات علمی، مسکن کارکنان و بازنشستگان اقدام کردند.

بر اساس این تفاهم نامه وزارت علوم تا پایان اردیبهشت ماه اراضی مورد نظر خود در استان های مختلف را در اختیار وزارت راه و شهرسازی می گذارد و مراحل ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت علوم آغاز می شود.

همچنین مراحل الحاق و تغییر کاربری اراضی و صدور مجوزهای مورد نیاز توسط وزارت راه وشهرسازی و ادارت کل راه وشهرسازی در استان ها پیگیری خواهد شد.

در این جلسه موضوع واگذاری اراضی مازاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به وزارت راه و شهرسازی بر اساس ماده ۱۰ قانون نیز مطرح و مقرر شد اراضی که قابلیت واگذاری دارند در اختیار وزارت راه و شهرازی قرار گیرد تا نیازهای جامعه هدف این وزارتخانه تامین شود.

وزرات راه و شهرسازی به منظور تامین مسکن کارکنان سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی تا کنون به انعقاد قرارداد و امضای تفاهم نامه های متعددی اقدام کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.