| کد خبر: 254989 |

انتقاد نرجس سلیمانی از کرایه تاکسی ها

حداکثر مسافر را سوار و بیشترین میزان کرایه را دریافت می‌کنند.

تین نیوز

حداکثر مسافر را سوار و بیشترین میزان کرایه را دریافت می‌کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت خدمات‌رسانی به رانندگان تاکسی پایتخت با جدیت بیشتر تأکید کرد.

نرجس سلیمانی در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت خدمات رسانی دوطرفه به تاکسیرانان، اظهار کرد: مدت زمان زیادی است که خدمات چندانی به رانندگان تاکسی ارائه نشده و لاستیک، تایر و بنزین مناسب به این جامعه خدوم عرضه نشده است.

او افزود: با وجود نرم افزارهای بهبود دهنده مدیریتی و افزایش رقابت در این حوزه، ضمن بازتعریف ساختار سازمان تاکسیرانی باید به این موضوع توجه شود.

سلیمانی با بیان اینکه یکی از وظایف شورا تصویب نرخ کرایه است، یادآور شد: نظر به گزارشات مردمی و بازدیدهای میدانی، یکی از مشکلات شهروندان عدم نظارت تاکسیرانی بر اجرای مصوبه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی است.

او همچنین تصریح کرد: تاکسی و ون دارای ظرفیت چهار تا ۱۰ نفر است و با توجه به رعایت فاصله اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا، به علت عدم نظارت بر این موضوع، تاکسی ها به رغم سوار کردن حداکثر تعداد مسافران، حداکثر کرایه را نیز دریافت می کنند که خلاف قانون است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تذکر من به مدیریت شهری این است که درباره خدمات رسانی به تاکسیرانان با جدیت بیشتری گام بردارد، تصریح کرد: شهرداری با این اقدام باعث شود که مصوبات شورا در سطح شهر به مرحله اجرا برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.