| کد خبر: 254774 |

با تلاش عوامل راهداری در طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ محور شریانی مسدود نشد

با تلاش عوامل راهداری در طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ محور شریانی مسدود نشدبا وجود بارش باران در ۱۸ استان کشور، با تلاش عوامل راهداری در ۴۸ ساعت گذشته هیچ محور شریانی مسدود نشد.

تین نیوز

با تلاش عوامل راهداری در طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ محور شریانی مسدود نشدبا وجود بارش باران در ۱۸ استان کشور، با تلاش عوامل راهداری در ۴۸ ساعت گذشته هیچ محور شریانی مسدود نشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران این سازمان بیان کرد: در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های سنگین در طی چند روز گذشته، تمامی عوامل راهداری در سطح کشور به خصوص در استان های واقع در نوار غربی به حالت آماده باش در آمدند و ماشین آلات راهداری در پایگاه های راهداری مستقر شدند.

وی افزود: در اثر این بارش ها در ۱۸ استان کشور، بیش از ۱۲۵۴ محور شریانی و بیش از پنج هزار محور غیر شریانی تحت تاثیر بارش ها قرار گرفت که با تلاش راهداران فداکار و خدوم در طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ محور شریانی مسدود نشد.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران افزود: در برخی از استان ها چندین محور به علت طغیان رودخانه مسدود شده بود که با فروکش کردن روان آب ها و تلاش راهداران راه های روستایی نیز در حال بازگشایی هستند .

بهرامی نیا با اشاره به این که در سیل اخیر شش هزار و ۶۲۰ نیروی راهداری درگیر بارش ها شدند، بیان کرد: چهار هزار و ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۹۵ پایگاه راهداری مستقر شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.