| کد خبر: 254712 |

ضرورت ایجاد پرواز کارگو در فرودگاه بوشهر

سرپرست فرودگاه های استان بوشهر گفت: باتوجه به همجواری استان با کشورهای حاشیه خلیج فارس، ایجاد پرواز کارگو در فرودگاه بوشهر امری ضروری است.

تین نیوز

سرپرست فرودگاه های استان بوشهر گفت: باتوجه به همجواری استان با کشورهای حاشیه خلیج فارس ، ایجاد پرواز کارگو در فرودگاه بوشهر امری ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ عباس اسماعیلی اظهار کرد: یکی از مهم ترین ظرفیت های استان که تاکنون مغفول مانده، ارسال بار به کشورهای همسایه است که با راه اندازی پرواز کارگو این ظرفیت قابل استفاده است.

وی تصریح کرد: ایجاد هتل فرودگاهی، مجتمع رفاهی ورزشی و پمپ بنزین، از دیگر برنامه هایی است که تاکنون در فرودگاه بوشهر عملیاتی نشده است.

سرپرست فرودگاه های بوشهر با بیان اینکه احداث ترمینال جدید باعث ایجاد تحول در فرودگاه می شود، عنوان کرد: باتوجه به قدمت طولانی زیرساخت های فرودگاه و نیز افزایش تقاضای مسافرت های هوایی، احداث ترمینال باعث تحول در فرودگاه می شود.

اسماعیلی ضمن اشاره به اقدامات موثر جهت افزایش ایمنی پرواز و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در یک سال اخیر گفت: ترمیم شکاف ایجاد شده بر روی باند (در سه قسمت)، افزایش شانه تاکسی وی A جهت تسهیل پذیرش هواپیمای پهن پیکر، تعویض و نصب چراغ در برخی از تاکسی وی ها و توسعه فیبر نوری و اتصال دستگاه های هواشناسی فرودگاهی به فیبر و برق مطمئن فرودگاهی، اقداماتی است که به منظور افزایش ایمنی پروازی صورت گرفت.

وی با اشاره به برنامه های فرودگاه بوشهر در ایفای مسئولیت های اجتماعی گفت: کاهش تاخیرات و کاهش آلاینده های زیست محیطی، تشکیل گروه های جهادی در راستای کمک رسانی در شرایط بحرانی، تهیه برنامه مدون به منظور دیدار با بازنشستگان و خانواده های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه هایی ما در راستای مسئولیت اجتماعی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.