| کد خبر: 254447 |

طرح ترافیک زوج و فرد در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ازسرگیری طرح تردد زوج و فرد تردد خودروها از امروز در شهر همدان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ازسرگیری طرح تردد زوج و فرد تردد خودروها از امروز -سه شنبه ۱۵ فروردین‌ماه- در شهر همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه خودروها در صورت ورود به محدوده طرح از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعمال قانون می شوند، اظهار کرد: تغییرات جزئی در محدوده طرح پیش بینی شده که در گام نخست میدان عین القضات همدانی از این محدوده حذف شد.

وی با بیان اینکه فعلاً طرح ترافیک در همان محدوده های قبلی اجرا می شود البته میدان امامزاده عبدالله(ع) نیز وارد محدوده شده است، خاطرنشان کرد: تاکسی های اینترنتی در صورت ساماندهی و قرار گرفتن زیر پوشش تاکسیرانی می توانند وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند.

جمالی با اشاره به اینکه احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک در همدان وجود دارد، مطرح کرد: برای دارندگان وسایل نقلیه که در محدوده طرح ساکن هستند، تدابیری پیش بینی شده که به زودی اطلاع رسانی می شود.

معابر مرز محدوده طرح شامل خیابان میرزاده عشقی، خیابان پاسداران، خیابان شهیدان بهادربیگی، بلوار غبار همدانی، خیابان فلسطین، بلوار نیروی انتطامی، بلوار بدیع الزمان، خیابان هفده شهریور، خیابان شهید چیت سازیان، خیابان طالقانی، میدان جهاد به علاوه میدان امامزاده عبدالله(ع) است.

در راستای کاهش ترافیک و آلودگی هوا طرح ویژه تردد خودروها با پلاک زوج و فرد به صورت موقت و آزمایشی از روز شنبه ۶ اسفندماه تا پایان اسفندماه ۱۴۰۱(به جز روزهای جمعه) اجرا شد و به علت موفقیت و اقبال عمومی، اجرای آن در سال‌جاری تمدید شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.