| کد خبر: 254423 |

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازوی وزارت راه و شهرسازی در افزایش تولید و خدمت به کشور است

در نخستین جلسه مدیران ستادی و استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر اهمیت این شرکت در افزایش تولید و خدمت به کشور تاکید شد؛

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نخستین جلسه مدیران ستادی و استانی شرکت در سال جدید راهکارها و الزامات تحقق شعار سال ۱۴۰۲ " مهار تورم و رشد تولید" را مورد بررسی قرار داد و گفت: شرکت تلاش می‌کند تا ضمن ارایه خدمات با کیفیت به جامعه هدف با ورود به بازارهای جدید، بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی و امین دولت مردمی سیزدهم در افزایش تولید و خدمت در کشور باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته اولین جلسه نشست مدیران ستادی و استانی با مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

کیانپور با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ گفت: تصمیماتی که گرفته می‌شود باید همگی به کاهش تورم و افزایش تولید و خدمات در کشور منجر شود و ما در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تلاش خواهیم کرد ضمن حفظ حق الزحمه ،خدمات با کیفیت تر و متنوع تری به جامعه هدف ارائه کنیم و با ورود به بازارهای جدید قدم‌های بزرگی برای ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی برداشته و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی و امین دولت مردمی سیزدهم در افزایش تولید و خدمت در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه مصوب و اجرایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می‌تواند به تحقق شعار سال کمک می‌کند گفت: با هم‌افزایی و توسعه‌ همه‌جانبه‌ای که در برنامه پیش‌بینی شده میزان درآمد شرکت امسال به ۱۱ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.  

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: در سال گذشته عملکرد ، تعداد و تنوع مطالعات، آزمایش‌ها و خدمات قابل ارائه در شرکت آزمایشگاه افزایش خوبی داشته است و امسال نیز با توجه به شعار سال تلاش مضاعفی را برای تحقق شعار سال باید انجام دهیم.

کیانپور ادامه داد: با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب ضمن حضور در بازار های جدید و رقابت پذیری و توسعه خدمات به سراسر کشور می‌توانیم ضمن اینکه سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم در تحقق شعار سال متناسب با موضوع فعالیت شرکت  نیز نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صدور خدمات فنی و مهندسی امسال با جدیت پیگیری می‌شود، ادامه داد: هر کدام از همکاران باید سفیر شرکت در جامعه فنی و مهندسی کشور باشند و کمک کنند که در بخش‌های مختلف خدمات خاص و منحصربفرد شرکت را به صورت جهادی و چند نوبتی به ارائه مطالعات فنی و خدمات کنترل کیفی به پروژه‌‎های عمرانی کشور اقدام کرده و هیچ بازاری را در کشور از دست ندهیم.

کیانپور تاکید کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته باید شرکت را در مسیر دانش‌بنیان و فناورانه بودن حفظ کنیم و ضمن تولید دانش و توسعه آن نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی، سمینارها و کارگاه‌های تخصصی اقدام و آموزش ضمن خدمت و تخصصی را به کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف را در سال جدید نیز پیگیری کنیم. 

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اعلام اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با پیگیری‌های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از فهرست شرکت‌های قابل واگذاری خارج شده است گفت:  می بایست وظایف جدید و مهمی برای شرکت طراحی کنیم که ضمن پایش کیفیت پروژه‌های عمرانی در کشور نسبت به نظارت عالیه  بر سایر  فعالان این صنعت و بخش‌ خصوصی در این حوزه نیز اقدام کنیم و از همه مدیران و دلسوزان می‌خواهم نظرات خود را برای تکمیل شرح وظایف جدید پیش رو اعلام کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.