| کد خبر: 253793 |

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

اجرای طرح کاهش سرعت مجاز خودروها در ایلام

در اجرای مصوبات جلسه کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی نوروز، طرح کاهش ۱۰ کیلومتر بر سرعت مجاز خودروها در ترددهای بین شهری در طول اجرای این طرح به مرحله اجرا گذاشته شده است.

تین نیوز

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت : با هدف ارتقاء ایمنی سفرهای نوروزی در بخش ناوگان عمومی ( حمل مسافر وبار)  طرح کاهش سرعت مجاز خودروها تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اجرا می شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی"  اظهار کرد: در اجرای مصوبات جلسه کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی نوروز، طرح کاهش ۱۰ کیلومتر بر سرعت مجاز خودروها  در ترددهای بین شهری در طول اجرای این طرح به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی گفت:  با توجه به اهمیت سلامت سفرهای هموطنان با ناوگان اتوبوس برون شهری و خودرو های حمل بار برای پیشگیری از وقوع سوانح ترافیکی در این حوزه، این طرح با نظارت پاسگاه های  و گشت های  پلیس راه  انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان تصریح کرد:  مسافران اتوبوس ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس در طول سفر از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ مراتب را اعلام تا در اولین پاسگاه پلیس راه موضوع رسیدگی و با تخلف ارتکابی برخورد قانونی لازم انجام شود.

سرهنگ کهزادی تاکید کرد:  برابر مقررات جاری در صورت وقوع تصادفات که رانندگان اتوبوس در وقوع آنها نقش و تقصیر داشته باشند دفترچه کار و ثبت ساعت آنان برابر مدت های معین اخذ و بایگانی شده و از رانندگی با هر نوع وسیله نقلیه مسافربری منع خواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.