| کد خبر: 253683 |

آغاز به کار مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز به کار مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی خبرداد.

تین نیوز

  سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز به کار مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی خبرداد.

جعفر یازرلو اظهارداشت: صبح امروز چهارشنبه 24 اسفندماه ۱۴۰۱ مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاونان و مدیران سازمان و نمایندگان شرکت های هواپیمایی آغاز به کار کرد و فعالیت این مرکز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مرکز تمامی عوامل نظارتی و اجرایی از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، نمایندگان شرکت های هواپیمایی با رصد ۲۴ ساعته فعالیت های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات رسانی به مردم را رصد و پایش خواهند کرد.

یازرلو تصریح کرد: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، بصورت برخط فعالیت فرودگاه ها و ترمینال های مسافری را رصد و با دقت بالا نسبت به همپوشانی احتمالی مشکلات شرکت ها و پروازها بصورت آنی تصمیم های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، مانیتورینگ تمامی فرودگاه ها به ویژه فرودگاه های پرتردد، هم پوشانی مشکلات شرکت ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تأخیرات احتمالی و ارتقاء سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اقدامات مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: مدیران و کارشناسان این مرکز با تلاش شبانه روزی و اتخاذ تصمیم های عاجل بر نحوه خدمات با کیفیت به مسافران هوایی در ایام نوروز نظارت کرده و  تلاش خواهند کرد تا خدمات ارائه شده در تعطیلات نوروز مورد رضایت هموطنان قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.