| کد خبر: 253680 |

طرح بهسازی محور قم قنوات عملیاتی شد

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم مطرح کرد: با اعتباری نزدیک ۴۰۰ میلیارد ریال، پروژه بهسازی محور قم قنوات اجرایی شد

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم مطرح کرد: با اعتباری نزدیک ۴۰۰ میلیارد ریال، پروژه بهسازی محور قم- قنوات( حدفاصل مرکز تعویض پلاک- روستای مبارک آباد) به طول ۵.۵ کیلومتراجرایی شد

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه وشهرسازی، محمد معارف وند رئیس اداره نگهداری راههای این اداره کل از عملیاتی شدن طرح بهسازی محور قم قنوات خبرداد.

معارف وند در تکمیل این خبر افزود: طول مسیر اجرایی پروژه به صورت رفت و برگشت، بالغ بر ۱۱ کیلومتر(۵/۵ کیلومتر در دو باند) و عرض آن به طول متوسط در هر باند ۱۵ متر است.

وی درخصوص مقطع اجرایی طرح بهسازی محور قم- قنوات گفت: مقطع اجرایی پروژه درحدفاصل مرکز تعویض پلاک استان تا ابتدای ورودی روستای مبارک آباد واقع شده است.

معارف وند میزان اعتبار تخصیصی این پروژه مهم جاده ای را افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان و توضیح داد: اعتبار این طرح از محل درآمدهای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و اعتبارات وزارت نفت تامین شده است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درخصوص مشخصات فنی- اجرایی پروژه بهسازی محور قم- قنوات اظهارداشت:اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری، تراش آسفالت و لکه گیری، اجرای ماسه آسفالت رگلاژی، اجرای روکش آسفالت توپکا در یک باند و اجرای روکش آسفالت توپکا با افزودنی پودر لاستیک فرآوری شده در باند دیگر و... از مهمترین مشخصات فنی اجرایی این پروژه است.

معارف وند دربخش دیگری از این خبر به بازه زمانی اجرای این طرح اشاره و گفت: از دهه نخست اسفندماه امسال عملیات اجرایی پروژه آغاز شده که انشالله شاهد تکمیل آن تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ خواهیم بود.

وی درخاتمه ضمن یادآوری این مهم که به دلیل موقعیت محور قم- قنوات که به عنوان یک محور اصلی از ترافیک ترکیبی و چشمگیری برخوردار است تاکیدکرد: از تمامی رانندگان گرامی بخصوص اهالی محترمی که از این محور تردد می نمایند به جد درخواست می گردد ضمن رعایت جوانب ایمنی، همکاری لازم را با مجریان طرح داشته باشند.

شایان توجه است بخش قنوات از اقطاب کشاورزی، دامداری و منتهی به سایت ذخیره سازی گاز طبیعی سراجه استان بوده که از اهمیت خاصی در مبادلات اقتصاد محور این بخش دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.