| کد خبر: 253618 |

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح های استقبال از نوروز در حوزه حمل و نقل ریلی اصفهان

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان از اجرای طرح های استقبال از نوروز در حوزه حمل و نقل ریلی اصفهان خبر داد.

تین نیوز

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان از اجرای طرح های استقبال از نوروز در حوزه حمل و نقل ریلی اصفهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص برنامه ریزی های به عمل آمده برای استقبال از مسافران در سفرهای ریلی اظهار داشت: جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان به صورت مستمر جهت هماهنگی و ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز در حال برگزاری است که در طی این جلسات برای تمامی شقوق حمل و نقل برنامه ریزی لازم به عمل آمده است.  

وی خاطرنشان کرد: حوزه حمل و نقل ریلی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۱ مطابق با آمار ستاد سفر استان توانست بهترین عملکرد را از حیث رضایتمندی مسافران کسب کند و به لطف خدا برنامه ها و طرح هایی نیز برای ایام نوروز ۱۴۰۲ در دست اقدام است.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: با پیگیری های ویژه بعمل آمده و به منظور رفاه حال مسافرین در پیک سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ یک قطار به مجموعه قطارهای استان به مقصد مشهد مقدس از اصفهان اضافه شده است.  

وی ادامه داد: بر این اساس این قطار لوکس پنج ستاره مسافری، جهت خدمت رسانی مطلوبتر به مسافرین نوروزی در مسیر اصفهان - مشهد و بالعکس در کنار دیگر قطارهای مسافری موجود در راه آهن اصفهان، راه اندازی شده است. وی افزود: با نزدیک شدن به ایام پیک سفرهای نوروزی اقداماتی شامل عملیات بهسازی، رفع تقلیل سرعت ها، ارتقا کیفی خطوط ریلی و ادوات خطی در راستای کاهش زمان سیر سفر انجام پذیرفته است.  

قاری قرآن با اشاره به هماهنگی بعمل آمده برای آمادگی تجهیزات امدادی و خدمت رسانی عمومی در ایام نوروز گفت: نیروها، تجهیزات و امکانات امداد رسانی برای زمان های بحران در آمادگی کامل قرار دارند.  

وی بیان داشت: برای استقبال و بدرقه مسافران قطار در این ایام، مراسمات سنتی، آئینی و محلی تدارک دیده شده است، همچنین مراسمات مذهبی، معنوی در استقبال از ماه مبارک رمضان و بدرقه مسافران قطار توسط خادمین آستان قدس رضوی برگزار می شود.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: برپایی میز خدمت جهت پاسخگویی به مسافرین، فراهم سازی تجهیزات جهت استفاده مسافران کم برخوردار جسمی، زیبا سازی محیط ایستگاه ها با توسعه فضای سبز، غبارروبی مساجد و نمازخانه های بین راهی بمناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل ریلی برای استقبال از مسافرین نوروزی بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.