| کد خبر: 253578 |

سه هزار آتش نشان در آیین چهارشنبه‌سوری پایتخت مستقر می‌شوند

سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران با اعلام استقرار سه هزار آتشنشان در ۳۶۸ نقطه شهر به مناسبت چهارشنبه پایان سال، از شهروندان درخواست کرد که با روشن کردن آتش سبب مسدود شدن معابر نشوند.

تین نیوز

 سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران با اعلام استقرار سه هزار آتشنشان در ۳۶۸ نقطه شهر به مناسبت چهارشنبه پایان سال، از شهروندان درخواست کرد که با روشن کردن آتش سبب مسدود شدن معابر نشوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی عصر دوشنبه به خبرنگاران، گفت: ۱۳۴ ایستگاه آتشنشانی سطح شهر تهران در آماده باش کامل هستند و آتشنشانان تهران در ۳۶۸ نقطه با استفاده از ۱۲۴ خودروی عملیاتی سنگین ۱۶۳ دستگاه خودروی سبک و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد : ۴۹ گروه پیاده در قالب گروههای ۲ نفره با خاموشکننده در جاهایی که به دلیل دشواری مسیر، امکان تردد خودرو و یا موتورسیکلت وجود ندارد، مستقر خواهند شد و جمعا بیش از سه هزار نفر آتشنشان از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا عادی شدن شرایط در نقاط تعیین شده حضور خواهند داشت و وضعیت را رصد خواهند کرد.

ملکی افزود: به نیمی از افراد غیر شیفت نیز فراخوان دادیم تا در نقاط مشخص شده مستقر شوند. همچنین از ظرفیت نواحی شهرداری با واترجتها نیز استفاده خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران یادآوری کرد: امسال از ظرفیت شرکت شهربان و حریم بان نیز استفاده خواهد شد و نیروهای این مجموعه به خاموشکننده مجهز شدهاند که در حین مأموریتهای گشتزنی اگر با حریقی مواجه شدند، اقدام به اطفا کنند و یا اگر امکان اطفا نبود، فوراً موضوع را به آتشنشانی اطلاع دهند.

وی یادآور شد: امیدواریم مانند سالهای گذشته همکاری مناسبی را از شهروندان شاهد باشیم و درخواست می کنیم که به هیچ عنوان معابر را مسدود نکنند و اگر آتشی روشن میکنند بهگونهای نباشد که مسیر نیروها بسته شود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.