| کد خبر: 253510 |

بعد از گذشت ۱۷ از حادثه سقوط:

همه مصدومان حادثه بالگرد از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ۱۹ مصدوم حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت ۱۸ نفر در بیمارستان شهید باهنر بستری بودند که یکی پس از دیگری، تاکنون همه آنان با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

تین نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ۱۹ مصدوم حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت ۱۸ نفر در بیمارستان شهید باهنر بستری بودند که یکی پس از دیگری، تاکنون همه آنان با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی احمدی نژاد افزود: پنج مصدوم حادثه وضعیت وخیم تری داشتند که از این تعداد چهار نفر به دستگاه تنفسی وصل بودند و یک نفر به دلیل شکستگی دنده ها و پارگی ریه در آی سی یو بستری بود.

وی با تاکید بر اینکه بین مصدومان حادثه سقوط بالگرد، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بدترین شرایط جسمانی را داشت تصریح کرد: وی با تلاش تیم پزشکی و لطف خدا هم اکنون سلامت نسبی خود را به دست آورده و از بیمارستان ترخیص شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به در نظر گرفتن برنامه بازتوانی برای پاریزی در هفته جاری ادامه داد: با انجام این برنامه و فیزیوتراپی ضعف عضلانی وی نیز طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده برطرف می شود.

وی با بیان اینکه بین مصدومان سقوط بالگرد که در آی.سی.یو بستری بودند بهترین شرایط را وزیر ورزش و جوانان داشت که همان ایام به تهران منتقل شد.

احمدی نژاد اظهار داشت: جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز بعد از انجام عمل مهره گردن و ترمیم ریه با حال عمومی خوب به تهران منتقل شد.

وی گفت: ستوده مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز که از ناحیه ریه ضربه شدید دیده بود بعد از ترمیم ریه با حال عمومی خوب به خارج از استان منتقل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: طیبه هادیخوانی خبرنگار این سانحه نیز روز پنجشنبه هفته گذشته با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و مسئولان استان کرمان به دلیل همکاری با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در راستای ادامه روند درمان بیماران این حادثه ادامه داد: درمان مصدومان حادثه سقوط بالگرد در بیمارستان شهید باهنر کرمان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

احمدی نژاد از پرسنل اورژانس کرمان ، بیمارستان های بافت و بیمارستان شهید باهنر کرمان نیز به دلیل انجام اقدامات فوری و لازم برای درمان مصدومان حادثه سقوط بالگرد تقدیر کرد.

بالگرد حامل وزیر ورزش و شماری از دیگر مدیران چهارم اسفند در شهرستان بافت هنگام فرود دچار سانحه شد که اسماعیل احمدی مشاور وزیر به علت شدت جراحت ها جان باخت و در مجموع ۱۸ نفر نیز مصدوم شدند.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.