| کد خبر: 253406 |

بذرپاش: بعضی پیمانکاران مسکن مهر فراری هستند

وزیر راه و شهرسازی گفت: در پروژه مسکن مهر بعضی تعاونی ها وفای به عهد نکردند، قراردادهایی با پیمانکاران بستند که برخی از آنها فراری هستند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: در پروژه مسکن مهر بعضی تعاونی ها وفای به عهد نکردند، قراردادهایی با پیمانکاران بستند که برخی از آنها فراری هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: سه ماه است که در مسئولیت سنگین وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته ام که امیدوارم بتوانم از زیر این مسئولیت سنگین بیرون بیایم و مدیون خون شهدای عزیز نشوم.

وی با اشاره به طولانی شدن پروژه مسکن مهر خاطرنشان کرد: مردم گناهی نکرده اند که به اعتماد ما مسئولین ثبت نام کردند و پروژه ها بر زمین مانده است. وقتی این مشکلات انباشته می شود سایر بخش ها هم تعطیل می ماند.

بذرپاش تصریح کرد: اگر واحدها با قیمت تمام شده آن زمان به اتمام می رسید منابع موجود می توانست صرف خدمات و زیرساخت ها شود. البته به فضل خدا کارها را بهتر انجام می رسانیم و سال ۱۴۰۲ تحول خوبی در طرح های مسکونی خواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند طی روزهای اخیر افتتاح شده است، گفت: در پرند ۲۸۰۰ واحد آماده تحویل است. در شهر جدید پردیس هم به زودی ۱۰ هزار واحد مسکونی را افتتاح می کنیم.

بذرپاش یادآور شد: متاسفانه بعضی تعاونی های مسکن مهر وفای به عهد نکردند. قراردادهایی با برخی پیمانکاران بستند که آنها فراری شدند. در واقع مردم پول دادند و به خانه هم نرسیدند. این موارد هم در دولت سیزدهم رسیدگی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.